INTEGRÁCIA

strana 4 / 26
Zájazd za Jurajom Kuckom do Milána 2017

22.5.2017 00:42 Adam Kromka

Moje pocity z výletu sú veľmi dobré. Veľmi som sa tešil na tento výlet. Spoznal som super nových ľudí, ktorí mali rovnaké záujmy ako ja. Prvý mimoriadny zážitok bolo stretnutie s reprezentantom Jurajom Kuckom, z ktorého vyžarovala dobrá nálada. Bol veľmi sympatický, podelil sa s nami o svoje futbalové zážitky. Bol veľmi ochotný sa s nami odfotiť a pozval nás na večeru. Po tomto výbornom dni sme sa presunuli na hotel. Nasledujúci deň bol zameraný na prehliadku mesta, ktoré bolo očarujúce. Prešli sme námestie aj blízke pamiatky, večer sme pozerali a povzbudzovali našich hokejových reprezentantov. Ďalší deň bol takisto zaujímavý. Ráno sme sa boli pozrieť na podmorský svet, neskôr sme opäť boli v centre mesta, tam sme sa najedli a opäť odišli na hotel. Po oddychu nasledoval presun na štadión San Siro. Vo chvíli, keď som vystúpil z metra a v diaľke uvidel štadión, vyrazilo mi to dych. Už pred štadiónom bolo kopec ľudí s úsmevom. Atmosféra bola neuveriteľná. Keď sme prišli na svoje miesta na štadióne, bol to nezabudnuteľný zážitok. Bolo takmer vypredané – 60 000 ľudí, neskutočný počet! Zápas bol vynikajúci, videli sme veľa pekných akcií a gólov. Po skončení zápasu sme sa opäť vrátili spokojní. Posledný deň sme boli v najväčšom zábavnom parku v Taliansku. Bolo tam veľa atrakcií, bol to skvelý zážitok a skvelé zakončenie výletu. Som veľmi spokojný a určite by som si to zopakoval. Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí organizovali tento zájazd. Veľmi odporúčam zájazdy s INTERGRÁCIOU. Ďakujem veľmi pekne za skvelé zážitky.

22.5.2017 00:42 Rastislav Scherk

Bez ohľadu nato, čo sa udialo či už s autobusom alebo semaforom, to bol výborný zájazd a možnosť spoznať niečo nové. Každý z nás spoznal a stretol skvelých ľudí, s ktorými bude určite udržiavať kontakt a minimálne veľmi rád na nich spomínať, tak ako aj na celý zájazd. Ja osobne si myslím, že o tom to aj z veľkej časti všetko je a to o ľuďoch, ktorí sa na danom mieste stretnú, spolu si rozumejú a bavia sa spolu navzájom. Ja konkrétne som navštívil miesta, kde som v živote nebol a asi ani dlho nebudem. Samotné historické centrum Milána bolo veľmi pekné ale vždy netreba zabúdať na San Siro. Je to futbalový stánok, ktorý pozná azda každý futbalový fanúšik na svete a navštíviť ho a ešte aj počas takého zápasu bolo niečo nezabudnuteľné. Záver zájazdu patril najväčšiemu zábavnému parku v Taliansku, čo si myslím bol veľmi dobrý krok to takto zvoliť. Naozaj každý sa vybláznil do sýtosti a prišiel si na svoje. Som veľmi rád, že som sa tohto všetkého mohol zúčastniť práve ja s Béďom a som zato veľmi vďačný. Videl som veľa nového ako aj som sa zároveň naučil veľa nového a netreba zabúdať nato, že som spoznal skvelých ľudí s ktorými sa dúfam ešte niekedy stretnem. Určite by som každému kto bude mať tú možnosť odporučil aby sa zúčastnil takýchto zájazdov a projektov, pretože nepochybujem o tom, že sa mu bude páčiť, ale že budem mať aj zážitok do konca života. Ešte raz veľká vďaka o. z. INTEGRÁCIA za príležitosť a za výborný zájazd. Dúfam, že budete mať takých čím ďalej tým viacej.

Zájazd za Jurajom Kuckom do Milána 2017

22.5.2017 00:38 Ondrej, Nitra

Ahoj Integrácia!.. Takto v krátkosti by som Vám chcel opísať môj 5-dňový výlet do Milána. Prvý deň, hneď po príchode do Milána sme išli na fantastickú večeru so slovenským reprezentantom Jurajom Kuckom. Každý z nás dostal dres, ktorý mu potom sám Juraj podpísal. Na hotel sme prišli neskoro v noci. V rýchlosti som si vybalil veci a išiel spať. Druhý deň sme išli na obhliadku mesta krásnym 2- poschodovým autobusom. Po prehliadke mesta sme išli pozerať hokej a fandiť našim hokejistom. Tretí deň sme ráno išli pozrieť do veľmi pekného Aquaria. Po návšteve aquaria sme išli pozrieť krásnu katedrálu. Večer sme sa presunuli na štadión San Siro. Sledovali sme zápas AC Miláno vs. AS Rím. Atmosféra na štadióne bola úžasná-bol to môj zážitok na celý život. Ďalší deň ráno sme si pobalili veci a vyrazili sme na dlhú cestu domov. Po ceste sme sa zastavili v najväčšom zábavnom parku v Taliansku-Gardaland. Rozdelili sme sa na 2 skupiny. Moja skupina spolu so Stankou sme chodili na adrenalínové atrakcie, ktoré boli úplne super! Druhá skupina so Slavom mali tiež parádny zážitok, v Gardalande stretli Mareka Hamšíka! Po tom ako sme sa vybláznili na atrakciách sme posadali do áut a čakala nás dlhá cesta domov. Na tomto úžasnom výlete som spoznal veľmi dobrých ľudí a nikdy na nich nezabudnem. Výlet spolu s Integráciou odporúčam naozaj všetkým deťom! Chcel by som sa Vám poďakovať za takýto parádny výlet na ktorý nikdy nezabudnem !

Zájazd za Jurajom Kuckom do Milána

22.5.2017 00:30 Matúš Kravčák, Poprad

Moje pocity a dojmy z tohto výletu sú vynikajúce. Bol to výlet s úžasnými ľuďmi a úžasnými zážitkami. Začalo to stretnutím s Jurajom Kuckom, ktorý pôsobil sympaticky a hlavne milo. Bol láskavý a dobrosrdečný, neodmietol „autogramiádu“, taktiež neodmietol ani fotenie a večera, na ktorú nás pozval – úžasné! Super jedlo, dobrá atmosféra, niet čo dodať. Ďalší deň sme sa naraňajkovali, presunuli sme sa do centra mesta, obišli sme všelijaké pamiatky, dali sme si vynikajúci obed, presunuli sme sa do „krčmy“, kde sme pozerali hokej a potom sa šlo na hotel, kúpila sa pizza a išlo sa spať. Pre mňa jeden s najlepších dní bol ten, keď sme šli ráno do centra pozrieť akvárium, potom sme sa rozdelili na dve skupiny. Jedna šla do kostola a druhá sa kochala krásami mesta. Opäť sme šli na obed a presunuli sa na hotel. O 18:00 sme vyrazili z hotela na legendárny štadión San Siro. Išli sme tam metrom priamo ku štadiónu. Bol to pre mňa nezabudnuteľný zážitok! Tá atmosféra, 60 tisíc ľudí – niečo neopísateľné. Posledný deň sme museli byť už 8:45 pobalení a vyrazili sme do najväčšieho zábavného parku v Taliansku. Prišli sme tam a opäť sme sa rozdelili na dve skupiny. V jednej boli tí odvážnejší a v druhej tí menej odvážni. Ja som bol v prvej. Chodili sme len na adrenalínové atrakcie. Bol to pre mňa nezabudnuteľný zážitok, proste super. ĎAKUJEM!

Neopakovateľné spomienky

20.6.2016 09:39 Mária Melicherová

Úžasní ľudia a úžasne akcie pre deti. Neopakovateľné spomienky si udržia deti navždy obzvlášť môj syn autista zo SŠI Považská Bystrica, ktorý ako z mnohých detí sa zúčastnili na koncerte v Bratislave. Odmenou pre mňa ako mamu je vidieť svoje dieťa šťastné. Ďakujem Vám.

Zájazd za Mariánom Hossom do Chicaga 2016

15.4.2016 16:20 Anna Mária Tekelová

Až dnes som si uvedomila, že som v Chicagu... Je to úžasné mesto, krásne pamiatky, milí ľudia. PS: Podporujte aj vy projekt Integrácia lebo budúci rok to môžte byť práve vy kto pôjde na úžasný výlet.

15.4.2016 12:20 Veronika Ločová

Bolo naj, naj naj ... Chicago 2016. Ďakujem Integrácii. :)

Najväčšia charitatívna športová exhibícia 2015 v Prešove.

14.1.2016 10:50 Ľubomír Moravčík

„Takéto akcie sú dobré, pretože sa aj vyzbierajú nejaké peniažky a pomôže sa tým deťom, ktoré to potrebujú si myslím, že je to aj určitá zábava v tomto medzi sviatkovom období. Takže si myslím, že je to fantastická myšlienka a som tu po druhýkrát.“

12.1.2016 13:53 Prezident Únie ligových klubov Ivan Kozák

„Fortuna liga je už dlhodobo partnerom tohto projektu, v podstate najväčšej charitatívnej akcie svojho druhu. Opäť sa tieto slová potvrdili, veď tribúny boli plné a všetci účastníci aj diváci veselí. Som rád, že sme ich trochu pozabávali a keď sme videli, akú silu a vôľu bojovať a žiť majú choré deti a aké sú osudy detí z domovov, znova sme si uvedomili, že naša pomoc je to najmenej, čo pre nich môžeme urobiť.“

Najväčšia charitatívna športová exhibícia 2015 v Prešove.

11.1.2016 10:13 Richard Lintner: prezident Pro-Hokeja

„S OZ Integrácia spolupracujeme už dlhšie, naposledy sme si užili spoločnú fantastickú akciu v lete v Bratislave. Do Prešova sme sa vrátil po veľkom minuloročnom úspechu a hlavným zmyslom tohto projektu je integrovať medzi seba deti bez ohľadu na vek, zdravotný stav či sociálne podmienky. Je to fantastický nápad a podobné podujatia podporíme vždy veľmi radi."