INTEGRÁCIA

strana 3 / 26
Zájazd za Marekom Hamšíkom do Neapola

22.9.2017 11:09 Jakub, Súľov

3. Moje pocity po príchode domov boli dosť čudné... keď sme prišli na letisko do Bratislavy a pozrel som sa na všetkých ľudí ktorých som spoznal vďaka INTEGRÁCIÍ bolo mi veľmi smutno a tak to je aj teraz. Som hrozne rád, že som sa mohol tohto zájazdu zúčastniť a veľmi si to všetko vážim. Ďakujem organizátorom tohto zájazdu, Jurajovi, Katke, Fabiovi, Vierke, Stanke a predovšetkým Slavovi, ktorý nás od prvého dňa učil ako sa máme v živote správať. Chlapom, ktorí tam za nami prišli neskôr, chalanom a naším dvom krásnym dievčatám sa chcem poďakovať tiež. Na začiatku výletu som sa bál ako ma všetci zoberú, keďže som tam išiel ako partner, ale môžem povedať že všetci, ktorí tam boli, sú úplne super! Každý z nich je niečim výnimočný. Chalani ako je napríklad Damián, malý Jakubko a Filip veľmi obdivujem. Život pre nich nebol zrovna príjemný, ale ako sme mohli vidieť na tomto zájazde popasovali sa s tým veľmi dobre a ukázali nám akí sú aj cez to všetko silní! Program, ktorí sme mali si myslím že nemusím ani hovoriť :D Bolo to brutálne! Tie večere, stretnutie s veľvyslancom Slovenska v Ríme, vo Vatikáne, let vládnym špeciálom, prehliadka Vatikánskych záhrad, mesta Rím, Neapol a mnoho dalších super vecí. Najviac sa mi však páčilo stretnutie s Marekom Hamšíkom, asistentom trénera slovenskej repre pánom Tarkovičom a zápas Neapol - Benevento, ktorí sme si veľmi užili a povzbudzovali sme naplno či už na štadióne alebo v uličkách Neapolu. Prišiel som si ako nejaká star, keď si nás ľudia kamerovali a fotili sa snami :) Jurajovi a Katke ďakujem za super fotky a za srandičky, Fabiovi za jeho taliansky temperament, spev a Brazíliu pri mori, Vierke zato, že dávala na nás celý ten čas pozor, ale to všetci. V poslednom rade by som sa chcel poďakovať Slavovi, ktorý nám cez ranné behanie rozdával cenné rady do života a aspoň ja si to veľmi vážim a určite si z toho zoberiem čo najviac! Už teraz viem že chipsy a sladká voda už nikdy! :D Naposledy ešte jedno veľké ĎAKUJEM vám všetkým, ktorých som tam mal šancu spoznať, každý z vás má jedno obrovské srdce a charakter. Vytvorili sme super kolektív, čo mi potvrdil aj pán Tarkovič pri rozlúčke a to sa musí uznať, že je to pravda. Na zápase s Maltou sa vidíme a dúfam, že taká partia aká bola teraz sa ešte raz niekde na takomto zájazde stretne. ĎAKUJEM INTEGRÁCIA! ♥♥♥

22.9.2017 11:06 Tomáš, Ružomberok

Ahoj Stanka :) na zajazde bolo neskutočne dobre .. všetci ľudia čo ste nas mali na starosti a tak ste boli super ... najviac sa mi páčil let, kedže bol exkluzivne zaobstarany, pláž a futbal na ktorom bola neuveritelna atmosfera ďakujem že som sa mohol niecoho takeho zučastniť :) hádam sa ešte uvidimee pekný večer ;)

Zájazd za Marekom Hamšíkom do Neapola

22.9.2017 11:04 Marek, Nitra

Ahoj Stanka. Výlet do Talianska bol super! Užil som si ho, so všetkými deťmi som výborne vychádzal a zabával sa. Ďakujem Slavovi aj Katke, Ďurovi a Stanke, že nám umožnili takýto výlet. Najviac sa mi páčil futbal a večera s Marekom Hamšíkom. Užil som si aj more a let vládnym špeciálom. Ďakujem za úžasný výlet.

22.9.2017 11:02 Zuzana, Poprad

Dobry den, velmi dakujeme za prikladnu starostlivost a aj za kazdodennu info o detoch. Velmi si to vazime. Prajem Vam vela dalsich krasnych projektov. Robite uzasne veci. Este raz dakujeme a nech sa Vam v Integracii dari.

29.5.2017 08:19 Filip Cupra, Liptovský Mikuláš

Môj výlet s Integráciou. Tento rok som mal to šťastie, že ma vybrali na výlet za Jurajom Kuckom do Milána. Veľmi som sa tešil a nevedel som sa dočkať kedy pôjdeme. Cesta bola veľmi dlhá. Keď sme nakoniec pricestoval do Milána, čakala nás večera s dvomi hosťami. S talianskym konzulom a Jurajom Kuckom, slovenským futbalový reprezentantom, ktorý hrá za AC Miláno. Večera nebola taká tradičná ako u nás, lebo oni majú namiesto polievky ŠPAGETY! Strašne sa mi páčilo, že sme sedeli s Jurajom Kuckom, síce na opačnej strane stola, ale bola to PARÁDA!! Dostal som od neho aj originálny dres. Po večeri sme išli na hotel, ktorý bol luxusný a moderný. Druhý deň sme sa išli pozrieť na kráľovské sídlo, ktoré bolo veľmi veľké a prekrásne. Keď sme prišli na koniec, čakalo nás nádvorie, na ktorom boli všelijaké aktivity. Bežal sa odtiaľ aj WORLDRUN, ktorý ma zaujal, lebo sám som bežal niečo také, presnejšie SPARTAN RACE. Ten deň sme mali obhliadku mesta autobusom. Po prehliadke sme sa vrátili do hotela. Na večer som sa tešil najviac, lebo sme mali ísť na zápas AC Milano vs. AS Roma. Na zápas sme cestovali metrom. Hlavne ma zaujalo, že v metre nebol vodič, metro bolo riadené electronicky. Keď sme prišli do San Sira, mali sme rozchod a mohli sme si kúpiť vlajky, dresy zo svojim menom, šále…. . Keď sa začal zápas, povzbudzovali sme ako o život. Škoda bola jediná, že nás nezachytila kamera. Zápas som si užil ako nikdy v živote a nikdy nezabudnem na atmosféru v San Sire. Štadión bol obrovský a myslel som si, že sa v ňom stratím. Hralo sa veľmi pekne a mohlo sa to skončiť aj inak. Zápas bol napínavý aj keď AC Milano prehralo 4:1. Aj tak si myslím, že to preto, že tam nebol Kucka, lebo možno keby videl tú našu podporu, tak by sme aj vyhrali. Gardaland bol najúžasnejší zážitok z celého výletu, bolo to podľa mňa lepšie ako Disney Land. Veľká skúsenosť pre mňa bola, či húsenková dráha – Predátor 2, alebo Blue Tornádo. Gardaland bol úžasný a nemám čo k tomuto výletu viac dodať, bol to môj najlepší výlet v živote. Ďakujem Integrácii, že som sa mohol stať súčasťou tohto výletu, užiť si veľkú strandu a mať veľa nových zážitkov. Prajem si, aby takýto parádny výlet zažilo aj veľa iných detí a snívalo o ešte nejakom takom výlete, tak ako ja. S pozdravom Filip Cupra.

29.5.2017 08:18 Zuzana Onderová

Milá Integrácia! Chcela by som vám v prvom rade poďakovať za starostlivosť o nášho syna počas výletu, ktorý bol pre neho ako odmena za poctivé zbieranie sabi viečok. My, rodičia sme najprv nerátali s tým, že nášho syna niekde pustíme. Teraz sme radi, že sme zmenili svoj názor, a že sme mu dovolili ísť na tak ďalekú cestu. Ondrejko si priniesol veľa príjemných zážitkov a poznatkov z ďalekého Talianska. Stretnutie s Jurajom Kuckom pre Ondrejka bolo veľkým zážitkom, no oveľa viac ho zaujal zábavný park vo Verone. Deti sú deti:) Dúfam, že aj naše ďalšie zbieranie viečok prinesie ovocie ( už ich máme okolo 2000:). Posielam srdečný pozdrav a veľké ďakujem. Zuzana Onderová

29.5.2017 08:16 Filip Čajka

Projekt Integrácia, Recykluj a vyhraj- Cesta do Milána 1.deň – 4.5.2017- 5.5.2017 Nečakaný výlet do Milána bol pre mňa od prvej chvíle veľkým dobrodružstvom. Už cestou som videl nádherné miesta, upútali ma Alpy a pestrá krajina, ktorou sme prechádzali. Tešil som sa na Taliansko, ktoré som ešte nikdy nenavštívil. Náš príchod do Milána bol plný zážitkov. Hneď po príchode nás čakala výborná talianska večera- ochutnali sme rôzne druhy syrov, šunky, mortadelu, špagety, pizzu – hneď sme pocítili, aké je chutné Taliansko. Mali sme hviezdnu spoločnosť, Juraja Kucku, výborného futbalistu . Je to správny chlapík a ako sme neskôr zistili, v Miláne veľmi známy a obľúbený. Milánčania z našich dresov na ulici čítali jeho meno / Kučkaaaaa/a jasne ho poznali. Škoda, že tak fauloval a nevideli sme ho hrať. Do postelí sme padali úplne nadšení a úplne unavení. Ešte som si stihol všimnúť , že som v modernej, veľmi pekne zariadenej izbe. Určite si svoju takto prerobím! 2. deň- 6.5.2017 Hneď ráno nás prebudili naozaj bohaté raňajky – mňam! A už nás čakala prehliadka mesta výhliadkovým autobusom. Na toto som sa naozaj veľmi tešil. Sprevádzala nás pani z nášho konzulátu a náš milý Fabio nám to spestril zaujímavými info o Miláne. Mám kopu fotiek, nevedel som kam pozerať skôr. A potom- taký obed, ktorého chuť som si normálne zapamätal- talianska pasta, paradajková omáčka a ďalšie dobroty v krásnej reštaurácii. Veľmi som ocenil pozvanie z konzulátu na medzinárodné ekologické podujatie. Bolo zaujímavé vidieť a inšpirovať sa rôznymi ekonápadmi z celého sveta. Som rozhodnutý poslať im naše na ukážku aj naše úžasné ekoprojekty, ktoré robíme v škole. Chrániť prírodu, stromy, zvieratá je pre mňa v živote veľmi dôležité. Je pre mňa cťou, že ma tam pozvali a mohol som všetko vidieť. Pozvanie na super palacinku od pani Veroniky nám dalo silu na ďalšie zážitky. 3.deň-7.5.2017 Preskúmali sme Miláno pešo. Zaujalo ma, že sú tu nádherné historické pamiatky, ale tiež som si všimol úplný dopravný chaos. U nás by to bola havária za haváriou a pokuta za pokutou. Ale možno sú práve preto Taliani takí veselí. Metro bez vodiča ma poriadne znepokojilo, stále som dúfal, že nastúpi... Celý deň sme sa tešili na zápas AC Miláno: AS Rím v San Siro, až tá chvíľa nastala! Veľkolepéééé! Úžasná atmosféra, temperamentní diváci- striedavo sa tešili a nadávali. Śtadión bol jednoducho parádny- a to hovorím ako hokejista! Zážitok! Naživo je to úplne iný pocit ako z telky! 4.deň- 8.5.2017 V našom tele, ani hlave už nebolo miesto na žiadne zážitky, ale všetci sme sa tešili na Gardaland . Nie som fanúšik kolotočov, ale toto bol iný level. Miesto mnohých prekvapení. Výlet ufom s krásnou výhliadkou, jazda vlakom- mamutom, divoká plavba...super!!! Celí mokrí, veselí , plní ďalších zážitkov sme sa vybrali na cestu domov. 15. deň od návratu- 24.5.2017 Ešte stále doma rozprávam zážitky z cesty do Milána. Toľko ich je! Mám veľmi rád cestovanie , tak to bola pre mňa úžasná výhra v súťaži Recykluj a vyhraj s f. Milkagro. A za všetko sa chcem poďakovať super ľuďom, ktorých som spoznal , ktorí všetko pripravili, starali sa o nás, bezpečne nás odviezli do Talianska a priviezli domov. Ďakujem Slavovi, Stanke, Fabiovi, Matejovi a všetkým, ktorých som spoznal za úžasných päť dní v Taliansku. Rád Vám pomôžem pri Vašej práci, ak to budete potrebovať, lebo robíte správne a dobré veci . Váš Filip Čajka, Prešov

22.5.2017 00:45 Jakub, Bardejov

Výlet do Milána bol úplne super. Som veľmi rád, že som mohol byť tam bolo tam fajn aj cesta bola v pohode. Hotel bol tiež super bol som ubytovaný s Filipom bola sranda na izbe. Futbalový zápas bol tiež super, škoda, že prehrali a Juraj nehral aj podpisovanie a ve4era s nim bola super. Gardaland, o tom ani nehovorím, tam bolo najlepšie, hlavne tie horské dráhy. Síce som bol po prvýkrát na horskej dráhe, ale bolo to výborne . Veľké Ďakujem, určite by som odporučil takýto zájazd aj ostatným.

22.5.2017 00:44 Jakub z Košíc

Moje zážitky z Milána sú úžasné. Neviem kde začať. Hneď prvý deň bol pre mňa najlepší zážitok, stretli sme sa s Jurajom Kuckom. Ďalší naj zážitok bol futbal a zábavný park Gardaland, kde sme stretli aj Mareka Hamšíka. Na tento výlet nikdy nezabudnem. Veľké Ďakujem Integrácia

22.5.2017 00:43 Peťo Kizek

Pozdravujem INTEGRÁCIA! V prvom rade by som sa rád poďakoval, že som sa mohol zúčastniť tohto úžasného výletu, stráviť pár dní so super ľuďmi, získať rady do života a veľa účastných zážitkov, na ktoré tak skoro nezabudnem. Pravdu povediac keď som išiel z domu, tak som bol plný očakávaní, tešil som sa z toho, že pôjdem na výlet, ale mal som aj strach z toho , že nikoho nepoznám a či zapadnem do kolektívu. Cesta do Milána sa zdala byť ako nekonečná. Prišli menšie komplikácie a museli sme do noci čakať v Poprade, no našťastie sa tie komplikácie podarilo vyriešiť a prísť do Milána akurát v čas. Ako najprv sme prišli na San Siro a zašli do oficiálneho obchodu AC. Bolo to neuveriteľné. Po hodine sme sa vybrali na večeru, kde za nami prišiel konzul a o pár minút aj Juraj Kucka. Veľmi ma prekvapil. Nemyslel som si o ňom že je to veľmi výnimočný človek no opak bol pravdou. Bol a je veľmi ochotný, srdečný a veľmi priateľský človek. Na druhý deň som sa cítil už dobre a už som nemal strach z toho , že nikoho nepoznám, aj keď som si pamätal asi štyri mená. Počasie nám síce trošku nevyšlo, no aj napriek tomu to bol skvelý deň. Prešli sme si trošku mesto. Keďže nám začalo pršať tak sme si zašli do jedného podniku a pozreli si ako sa naši hokejisti popasujú s talianmi. Chcel som pozrieť aj menšie suveníry, tak som poprosil Stanku či by so mnou nešla trošku ich pozrieť a veľmi si cením, že išla so mnou. Po ceste do hotela sme dobre nepukli od smiechu, ako Miky rozprával po taliansky. Prišla nedeľa, vybrali sme sa ešte raz do mesta a pozreli si niektoré zaujímavé budovy aj zblízka a po prvý krát som išiel do akvarka, bolo to veľmi zaujímavé. Veľmi dobré bolo aj upozornenie pred budovou pri jazierku. Bolo tam niečo na ten význam že keď si v ňom necháte rybu alebo korytnačku počas prehliadky tak môžete dostať pokutu. V centre mesta sme našli aj pohár pre víťazov slávnych pretekov Girod´IItalia. Ešte nikdy som nevidel podobnú trofej tak z blízka. Prišiel večer a my celí nedočkaví sme sa vybrali na zápas. Prvý krát som išiel metrom. Bolo to celkom zaujímavé. Prišli sme pred štadión a tú atmosféru z neho bolo cítiť už vonku a to ostávalo do začiatku zápasu asi hodina a pol. Pre ľudí bol ten zápas ako keby sviatok. Na tom zápase sme zažili asi všetko čo by sa mohlo stať. Padlo päť gólov, penalta, červená karta, atmosféra neuveriteľná... Bol som veľmi rád že som sa tam dostal, veď pred tým som nebol ani na slovenskej prvej lige. Cesta domov bola tiež pozoruhodná ako sme sa v tlačenici chceli dostať na metro a púšťalo to 450 ľudí. Mal som trošku aj strach no našťastie to dopadlo dobre . A prišiel posledný deň, už bolo vidieť na viacerých únavu ale ešte nám trochu energie ostalo a minuli sme si ju v zábavnom parku. Bolo veľmi dobre, že sme sa rozdelili na dve skupiny, lebo nie každý ma žalúdok na extrémne horské dráhy. Treba poďakovať aj Slavovi. Pôvodne namal ísť s nami do parku, ale sa obetoval a išiel s nami aj na vodné atrakcie. Ako sme tak vyšli z jednej atrakcie, tak čuduj sa svetu, Hamšíka sme stretli , čo bolo úplne šialené, veď aká je pravdepodobnosť, že ho stretneš len tak náhodou. Grazie, with love Peťo.