INTEGRÁCIA

celkom 272
strana 3 / 28

23.9.2017 11:14 Jarmila, Nitra

Pekný podvečer Vám prajem, Chcela by som sa vám všetkým ešte raz poďakovať, že ste deťom umožnili tento nádherný výlet a že ste im za ten týžden odovzdali nielen množstvo super zážitkov, ale hlavne že ste im dali možnosť pocítiť, aké dôležité sú v živote hodnoty ako priateľstvo, radosť zo života a spolupatričnosť. Veľká vďaka za všetko čo robíte, deti si to budú pamätať celý život. Prajem Vám krásny zvyšok dňa

23.9.2017 11:13 Katarína, Poproč

Príjemný piatkový podvečer, dovoľte mi poďakovať sa Vám aspoň takouto formou za krásny výlet, ktorý mohol absolvovať môj syn Samuel s Projektom Integrácia. Nesmierne Vám ďakujem za všetky informácie, ktoré ste nám rodičom počas zájazdu poskytovali, či už prostredníctvom sms, alebo na fb. Už z fotiek bolo vidieť, že si to tam všetky deti užívali a že spolu s Vami prežili neopakovateľné chvíle. Prajem pekný víkend.

23.9.2017 11:11 Linda, Bratislava

Dobrý deň Stanka, Srdečne Vám ĎAKUJEM za všetko, za každú správu mailom, či smsku v ktorej ste ma informovali. Neskutočne skvelý prístup, s Integráciou by som sa nebála poslať svoje dieťa :-D a odporúčame Vás všade! Ešte raz ĎAKUJEM za neopísateľnú radosť môjho syna :-)

23.9.2017 11:09 Tristan, Bratislava

Ahoj Slavo, chcel by som Ti veľmi poďakovať za všetko čo si pre nás spravil. Či sme boli vo Vatikáte, Ríme, Neapole, let vládnym špeciálom, na tento týždeň nikdy v živote nezabudnem. Si jeden z najlepších ľudí, akých som spoznal, preto Ti chcem veľmi poďakovať a samozrejme sa chcem poďakovať aj veselej Katke, vtipnému Jurajovi, starostlivej Vierke, zábavnemu Fabiovi, zodpovednej Stanke a všetkým ľudom, kt. podporujú projekty Integrácie. A určite môj najväčší zážitok bol zápas Napoli – Benvento s neuveriteľnou atmosférou a večera s Marekom Hamšíkom, ktorý mi je vzorom vo futbale. Chcel by som sa stať profesionálnym futbalistom ako je Marek. Vďaka vám sa mi splnil môj životný sen už v 10 rokoch. Ďakujem za podpis a možnosť vyhrať originál dres jedného z najlepších futbalistov tejto planéty. Všetko ma to motivovalo do budúceho života, chcel by som ešte viac pomáhať ako to robíš Ty, robiť svet krajším a lepším. Teším sa aj z osobných stretnutí so Števom Tarkovičom, pánom Sopkom, pani Sopkovou, pánom Šothom, pánom Dvorským a ostatnými, kt. tam boli. Bolo to neuveriteľné. Jediné, čo mi chýbalo, tešil som sa, že sa budem môcť rozprávať s Marekom Hamšíkom a mal som preňho pripravenú otázku, ktorú som sa nemohol spýtať. Veľmi sa teším, že sa opäť uvidíme v Trnave na zápase Slovensko – Malta. ĎAKUJEM PEKNE INTEGRÁCIA!!!

23.9.2017 11:08 Samo, Poproč

Každý z nás rád sníva a je šťastný, keď sa mu splnia jeho sny. Mne sa taký jeden veľký sen splnil, keď som sa zúčastnil zájazdu s Projektom Integrácia za Marekom Hamšíkom do Neapola, ktorý som vyhral v zbere sabi viečok. Skúsim Vám v krátkosti tento môj zážitok opísať. Ani neviem, kde mám začať. Tak poďme pekne od začiatku môjho úžasného výletu. Začalo sa to stretnutím na letisku v Bratislave. Nikoho som nepoznal, chvíľami som mal zmiešané pocity, všetci sme sa okolo seba len obzerali, že ktorí asi ideme spolu na ten výlet. Všetko sa ale zmenilo vo chvíli, keď medzi nás prišiel Slavo (Slavomír Krafčák – vedúci zájazdu) a začal nám v krátkosti rozprávať, čo všetko na nás čaká, aký program je pre nás pripravený. Zrazu som sa už nevedel dočkať odletu. Čakanie na odlet nám ešte spríjemnil Otto Weiter, ktorý nás prišiel pozdraviť a daroval nám na cestu balíčky so sladkosťami. Nasledovalo lúčenie s rodičmi a hor sa za dobrodružstvom. Po prvýkrát v živote som letel lietadlom a nie hocijakým, hneď vládnym špeciálom. Bola to paráda. Po pristaní v Ríme na nás už čakala delegácia, ktorá nás srdečne privítala na čele s jeho Excelenciou pánom veľvyslancom pri Svätej stolici Petrom Sopkom s manželkou. Spoločne sme sa presunuli do Vatikánu, kde sme absolvovali niekoľkohodinovú prehliadku Vatikánskych záhrad pre VIP skupinu s odborným výkladom pani Pilátovej z veľvyslanectva. Na druhý deň nás čakala prehliadka večného Ríma turistickým autobusom a návšteva Veľvyslanectva Slovenskej republiky v Ríme, kde sme sa stretli s jeho Excelenciou pánom veľvyslancom Jánom Šothom. V popoludňajších hodinách sme sa vlakom presunuli do Neapola. Tretí deň bol oddychový a keďže nám počasie prialo užili sme si ho kúpaním v mori a hraním plážového futbalu. Všetci sme sa do sýtosti vyšantili. Na ďalší deň bola naplánovaná prehliadka Neapola, ktorú sme si neskutočne užívali, pretože sme boli najväčšou atrakciou pre domácich Talianov práve my. Keďže sme mali na sebe oblečené dresy Mareka Hamšíka každý sa chcel s nami fotiť, aj si nás kamerovali. Dokonca sme zaujali až tak, že o nás písali aj v talianských novinách. Najkrajší zážitok z celého výletu prišiel v nedeľu popoludní, keď sme sa dostali na štadión Sao Paolo a sledovali sme zápas medzi Neapolom a Benevento Calcio. Škoda len, že Marek nedal v zápase gól, ktorým by vyrovnal rekord Diega Maradonu. Hádam sa mu to podarí už čoskoro. Atmosféra na štadióne bola neopísateľná, keď sme povzbudzovali Mareka, pridal sa k nám celý sektor fanúšikov, skoro sme si vykričali hlasivky. Po skvelom zápase, keď Neapol vyhral 6:0, sme absolvovali spoločnú večeru s fenomenálnym futbalistom a skvelým človekom Marekom Hamšíkom. Marek nám poďakoval za to, že sme ho tak fantasticky povzbudzovali a podpísal nám svoje dresy. Po takýchto skvelých spoločne strávených dňoch sme sa plní úžasných zážitkov vracali domov opäť vládnym špeciálom. Bol to pre mňa výlet, na ktorý nikdy nezabudnem. Tak veľa som toho videl a zažil, a ešte k tomu som spoznal úžasných ľudí, ktorí navždy ostanú v mojej pamäti. Verím, že ešte budem mať príležitosť sa s vami stretnúť. Veľké poďakovanie patrí všetkým, ktorí za týmto Projektom Integrácia stoja, ale hlavne Slavovi, Vierke, Katke, Jurajovi, Fabiovi a Stanke, že ste sa o nás tak skvelo počas celého zájazdu starali a dozerali na našu bezpečnosť. Prajem Vám veľa úspechov vo vašej krásnej práci, aby ste mohli naďalej plniť sny ďalším deťom. ĎAKUJEM

23.9.2017 11:06 Filip, Poprad

V prvom rade sa chcem ešte raz poďakovať všetkým, ktorý sa o uskutočnenie tohto skvelého zájazdu akýmkoľvek spôsobom pričinili. Zišla sa skvelá partia ľudí a spolu sme zažili množstvo neopakovateľných chvíľ, či už to bola návšteva Vatikánu alebo obhliadka Ríma. Najväčším zážitkom však pre mňa bol futbalový zápas mužstva SSC Neapol, ako aj večera s Marekom Hamšíkom. Atmosféra ktorá tieto udalosti sprevádzala sa dá slovami opísať len ťažko. Som rád, že som mohol byť súčasťou skupiny ľudí, ktorej to bolo dopriate. Ešte raz ďakujem!

23.9.2017 11:06 Jožko, Bratislava

Moje opísanie výletu v Taliansku Prvý pocit z výletu bol asi taky ze som si myslel ze si to ani nezaslúžim, leteli sme v luxusnom prezidentskom lietadle. Keď sme prišli do Talianska tak lepší pocit sa mi zdá ze som ani nemohol zažiť. Po výlete z Vatikánu som vedel ze na tento výlet nemôžem v živote zabudnúť to co sme zažili už len v Ríme bolo prenadherne. Neapol mi priniesol do života veľa nových veci napríklad ako prežívať radosť z futbalu. V deň keď sme išli za Marekom Hamšíkom som bol taky šťastný ze som vstal o 04:00 a nevedel som zaspať. Na zápase ti vyzeralo ako z veľkej knihy futbalu, stretnutie s Marekom Hamšíkom bolo pre mna asi také ze keď som ho prvýkrát videl ako sedel so svojimi deťmi pri stole tak som vnútorné skolaboval bol som tak šťastný ze sa mi klepali nohy. Potom ako Marek aj so svojimi deťmi odišiel tak Filip (chlapec o barlach) vyjadril svoju vďaku všetkým zato ze mu pomáhali keď nevládal atď. ihneď ako odpovedal som musel ísť na WC a vyšla aj ta slzicka, v deň keď sme sa lúčili tak mi došlo že práve tu som zažil tie všetky najúžasnejšie zážitky svojho života, že som mohol byť s úžasným kolektívom s úžasnými organizátormi, ktorý boli úžasný a keď som prišiel prvý deň po výlete do školy tak som vedel ze toto už nikdy nezazijem preto ĎAKUJEM VŠETKÝM: SLAVOVI, VIERKE, JURAJOVI A KATKE, A BEZPROSTREDNE AJ FABIOVI_, ktorý bol fakt veľmi super v ohľade na zábavu aj bezpečnosť o nás všetkých DAKUJEEEEEEEEEEEEM :D :*

22.9.2017 14:24 Stanka a Slavo

Ďakujeme Vám za Vaše reakcie... sme nesmierne šťastní, že sme Vám urobili radosť a tešíme sa na ďalšie stretnutia :) Vždy budeme robiť maximum preto, aby sme robili deti šťastné... ;)

22.9.2017 11:35 Peter, Bratislava

Zúčastnil som sa ako hosť na návšteve Neapola, kde som mal česť v rámci veľmi pekného projektu pre deti, ktoré to z rôznych dôvodov majú v živote veľmi ťažké, s názvom "Integrácia", nazrieť bližšie do tohto projektu, spoznať jeho ducha i ľudí, ktorí sa o projekt starajú a tvoria jeho obsah. "Na prvom mieste sú deti", to je kľúčové východisko projektu, ktoré dáva projektu jednotiacu filozofiu, správne smerovanie i budúcnosť. V Neapole sme sa v nedeľu po návšteve zápasu Neapol - Benevento stretli s Marekom Hamšíkom. Marek sa na večeri prihovoril k deťom, z ktorých každé má za sebou ale i pred sebou ťažkú cestu, no i napriek tomu či práve preto sú pracovité, pokorné a šťastné. Podpísal im dresy, čapice a všetko čo mu dali, odfotil sa s nimi, porozprával chvíľku a urobil ich na chvíľu najšťastnejšími deťmi na svete. Aj pre nás dospelých to boli výnimočne chvíle osobitne, keď deti hovorili o tom čo v Neapole zažili. Ďakujeme Marekovi i ľuďom, ktorí realizujú a podporujú tento projekt.

22.9.2017 11:29 Tamara, Kurima

Milá INTEGRÁCIA, Píšem, aby som sa vám všetkým krásne poďakovala. Na začiatku tohto výletu to bolo dosť zle ale časom sa to začalo páčiť asi všetkým. Som nadšená hlavne tým ako to nakoniec Ninka zvládla. Veď predsa na začiatku plakala každý deň, no potom sa jej to začalo tak páčiť, že chcela zostať na dlhšie. Priznám sa že mne to zo začiatku tiež nebolo jedno a v prvý deň sme spolu večer plakali obe. Ale vráťme sa k tým dobrým veciam. Veď všetko zlé je na niečo dobré. A takto to bolo aj v tomto prípade. Hneď prvý deň sme s Ninkou spoznali Tomáša a Martina keď si k nám prisadli na večeri. Celý čas sme sa smiali len tak sami od seba. Potom ako sme začali pozerať zápas, začali sme sa postupne spoznávať všetci. Postupom času sme sa ani neviem ako dali do reči všetci. Keď sme došli na hotel Holidays, chalani boli veľmi milí a odnášali nám kufre na izbu. Večer sme sa vybalili, navečerali a šli sme spať. Druhý deň ráno sme už všetci vedeli kam ideme. V Neapole sme sa cítili dobre. Ľudia ktorý na nás trúbili a tlieskali nemali chybu. Ale najväčším šokom bolo to keď sa na Instagram dostala fotka ktorá bola okomentovaná Marekom Hamšíkom. Ďalšie dni ktoré sme prežili či už na pláži, rôznych výletoch alebo v spoločnosti týchto skvelých ľudí ktorí nás mali na starosti boli perfektné. Ležať večer na posteli a premýšľať o tom aký bol ten deň skvelý kto ho takým urobil a podobne je neskutočné. Posledné dve noci pri chalanoch boli z jednej strany dobré a z druhej strany zlé. Páčilo sa mi to že chalani s nami komunikovali a správali sa ku nám normálne aj keď sme dievčatá. Posledné dni ktore boli zábavné či už tým že sme sa v autobuse masírovali (JA SOM TO NEROBILA DOBROVOĽNE) alebo sme hrali s Veroniku hry boli tzv. oddychové dni a my dve s Ninkou sme sa už tešili na odchod. V ten predposledný deň keď sme točili , , FILM`` bol dobrý aj keď sme sa veľmi nenakúpali. V posledný deň keď sme mali prehliadku letiska má to vôbec nebavilo ale dalo sa. Vládny špeciál bol príjemný a všetci sme si parádne oddýchli pred príchodom na Slovensko. Keď povedali že nás na letisku bude čakať JOJ úprimne povedané neverila som tomu. No stalo sa. Na letisku nás čakali kameraman a pani moderátorka. Na konci sme sa všetci rozlúčili a šli sme domov. PS1: Chcem sa týmto poďakovať Veronike za hru ktorú nám nechala PS2: NAJVIAC SA NÁM S NINKOU PÁČILA STANKA Jedno veľké ĎAKUJEM.