INTEGRÁCIA

celkom 255
strana 2 / 26

22.9.2017 14:24 Stanka a Slavo

Ďakujeme Vám za Vaše reakcie... sme nesmierne šťastní, že sme Vám urobili radosť a tešíme sa na ďalšie stretnutia :) Vždy budeme robiť maximum preto, aby sme robili deti šťastné... ;)

22.9.2017 11:35 Peter, Bratislava

Zúčastnil som sa ako hosť na návšteve Neapola, kde som mal česť v rámci veľmi pekného projektu pre deti, ktoré to z rôznych dôvodov majú v živote veľmi ťažké, s názvom "Integrácia", nazrieť bližšie do tohto projektu, spoznať jeho ducha i ľudí, ktorí sa o projekt starajú a tvoria jeho obsah. "Na prvom mieste sú deti", to je kľúčové východisko projektu, ktoré dáva projektu jednotiacu filozofiu, správne smerovanie i budúcnosť. V Neapole sme sa v nedeľu po návšteve zápasu Neapol - Benevento stretli s Marekom Hamšíkom. Marek sa na večeri prihovoril k deťom, z ktorých každé má za sebou ale i pred sebou ťažkú cestu, no i napriek tomu či práve preto sú pracovité, pokorné a šťastné. Podpísal im dresy, čapice a všetko čo mu dali, odfotil sa s nimi, porozprával chvíľku a urobil ich na chvíľu najšťastnejšími deťmi na svete. Aj pre nás dospelých to boli výnimočne chvíle osobitne, keď deti hovorili o tom čo v Neapole zažili. Ďakujeme Marekovi i ľuďom, ktorí realizujú a podporujú tento projekt.

22.9.2017 11:29 Tamara, Kurima

Milá INTEGRÁCIA, Píšem, aby som sa vám všetkým krásne poďakovala. Na začiatku tohto výletu to bolo dosť zle ale časom sa to začalo páčiť asi všetkým. Som nadšená hlavne tým ako to nakoniec Ninka zvládla. Veď predsa na začiatku plakala každý deň, no potom sa jej to začalo tak páčiť, že chcela zostať na dlhšie. Priznám sa že mne to zo začiatku tiež nebolo jedno a v prvý deň sme spolu večer plakali obe. Ale vráťme sa k tým dobrým veciam. Veď všetko zlé je na niečo dobré. A takto to bolo aj v tomto prípade. Hneď prvý deň sme s Ninkou spoznali Tomáša a Martina keď si k nám prisadli na večeri. Celý čas sme sa smiali len tak sami od seba. Potom ako sme začali pozerať zápas, začali sme sa postupne spoznávať všetci. Postupom času sme sa ani neviem ako dali do reči všetci. Keď sme došli na hotel Holidays, chalani boli veľmi milí a odnášali nám kufre na izbu. Večer sme sa vybalili, navečerali a šli sme spať. Druhý deň ráno sme už všetci vedeli kam ideme. V Neapole sme sa cítili dobre. Ľudia ktorý na nás trúbili a tlieskali nemali chybu. Ale najväčším šokom bolo to keď sa na Instagram dostala fotka ktorá bola okomentovaná Marekom Hamšíkom. Ďalšie dni ktoré sme prežili či už na pláži, rôznych výletoch alebo v spoločnosti týchto skvelých ľudí ktorí nás mali na starosti boli perfektné. Ležať večer na posteli a premýšľať o tom aký bol ten deň skvelý kto ho takým urobil a podobne je neskutočné. Posledné dve noci pri chalanoch boli z jednej strany dobré a z druhej strany zlé. Páčilo sa mi to že chalani s nami komunikovali a správali sa ku nám normálne aj keď sme dievčatá. Posledné dni ktore boli zábavné či už tým že sme sa v autobuse masírovali (JA SOM TO NEROBILA DOBROVOĽNE) alebo sme hrali s Veroniku hry boli tzv. oddychové dni a my dve s Ninkou sme sa už tešili na odchod. V ten predposledný deň keď sme točili , , FILM`` bol dobrý aj keď sme sa veľmi nenakúpali. V posledný deň keď sme mali prehliadku letiska má to vôbec nebavilo ale dalo sa. Vládny špeciál bol príjemný a všetci sme si parádne oddýchli pred príchodom na Slovensko. Keď povedali že nás na letisku bude čakať JOJ úprimne povedané neverila som tomu. No stalo sa. Na letisku nás čakali kameraman a pani moderátorka. Na konci sme sa všetci rozlúčili a šli sme domov. PS1: Chcem sa týmto poďakovať Veronike za hru ktorú nám nechala PS2: NAJVIAC SA NÁM S NINKOU PÁČILA STANKA Jedno veľké ĎAKUJEM.

22.9.2017 11:25 Paľko, Púchov

S talianska som si odniesol ten najkrasi zazitok hned ked sme pristaly nas vytal velvislanec Peter Sopko potom sme sa isly pozriet do katedraly sv Petra je to prekrasna katedrala vo stvrtok sme isly na prehliadku pamiatok v Rime potom sme isly ku velvyslancovi na obed kde som stretol Slovenskeho operneho spevaka Petra Dvorskeho potom pobede sme isly vlakom do neapola a vo vlaku som sa uz velmi tesil na nedelnajsi zapas v Piatok sme sa kupali v mori hrali sme futbal potom sme isly na veceru so sponzormy s kotrymi som sa spoznal v sobotu sme isly na prehliadku pamiatok v neapole tam sme stertly fanusikou mareka hamsika ktory sa snami fotili potom sme isly na neapolske letisko vyzdvihnut asistenta sloveskej repre pana Stefana Tarkovica a generalneho manazera sloveskej repre v nedelu pre mna nastal ten sprany den okolo 11 sme vyraziliy na stadion az tam som sa natsebou zamyslal ci je to sen ale je to na ozaj ale nebol to sen bolo to naozaj ked sme boli v sektore a pozbudzovali sme mareka a ultras neapolsky sa pridal ku nam tak az potom sa my zastavil dych lebo to bolo cosi krasne potom po zapase sme isly na veceru kde nas cakal marek bola to ta najlesia vecera ktoru mojom v zivote uz nykdni nezazijem fotily sme sa s marekom a davali sme mu podpisovat dresy on nam dal podpisane karty bolo to cosi nadherne v pondelok sme boli opet pri mori hraly sme opet futbal a uzivaly sme si posledne chvile krasnom Taliansku a vecer sme isly na veceru v utorok sme si s balyli kufre a isly sme naspet domov . Dakujem Riadidelovi slavovi a jeho asistentke stanke ktory tuto najkrajsiu vec pre integraciu su to uzastny ludia a mam ich rad uzil som si to snimi taliansku a dalej aj zabavac fabio pri ktorom som sa furt smial lebo bol srandovny a jeho hlasky nemaly chybu dalej dakujem aj jurkovi aj katke skorymi som si to uzil kopec srandy asi aj preto som dostal prezyvku od jurka ze srandysta :D :D dalej dakujem vierke stroru som si tiez uzyl kopec srandy a potom a sponzorom kortych som rad spoznal ale dakujem aj mojmu kamosovi ktory na mna furt to strasil jakobovi borovickovi a tesim sa este na takuto vec ako bol neapol dakujem moc a moc A este dakujem aj druhej asistentke helenke skotrou som sa rad spoznal je to tiez uzastny clovek

22.9.2017 11:22 Samuel, Prešov

MÔJ NEZABUDNUTEĽNÝ ZÁŽITOK V živote je len pár nezabudnuteľnýçh a neopakovateľných zåžitkov. Mne sa takýto jeden stal a vryl nielen do pamäti, ale hlavne do srdca. Zapojil som sa do sùťaže na stránke Integrácie a môj príbeh sa páčil natoľko, źe som vyhral výlet za Marekom Hamšíkom do Neapola. Od radosti a plný očakávaní som nemohol spať. Až nadišiel ten deň, kedy sme 16-ti nastùpili do lietadla a vybrali sa za idolom asi všetkých futbalistov. Naša cesta sa začala vo Vatikáne, kde sme navštìvili duchovné miesta. Potom sme sa presunuli do Rìma, kde sme vyhliadkovým autobusom prešli historické pamiatky. Najkrajšie pre mňa bolo koloseum. Deň s veľkým "D" bola nedeľa. Zúčastnili sme sa futbalového zápasu medzi SSC Neapol a Beneventom. Plní adrenalìnu sme sledovali zápas a povzbudzovali nášho idola-Mareka Hamšìka. Po zápase sme sa s ním stretli na večeri. Marek sa nám venoval skoro celý večer a ja som sa cítil ako v siedmom nebi. Je to fantastický hráč a človek s veľkým srdcom. Týmto ďakujem Integrácii za možnosť stretnúť sa s tak skvelým človekom a na tento výlet nezabudnem.

22.9.2017 11:20 Jakub, Vranov n. Topľou

Ahoj Stanka! V prvom rade sa chcem ešte raz poďakovať za nezabudnutelné zážitky. :) Najviac sa mi asi páčilo na zápase SSC Napoli - Benevento Calcio. Videl som tam veľa hráčov, ktorých by som bez Integrácie nevidel. Padlo tam veľa gólov, a samotná atmosféra na zápase bola tiež perfektná. Ďalšia vec, ktorá sa mi najviac páčila bola večera s Marekom Hamšíkom. Keď som si sadol za stôl a pozrel som sa na Mareka Hamšíka, tak sa mi skoro zastavilo srdce. Pre mňa ako futbalistu to bol obrovský zážitok vidieť jedného z najlepších futbalistov sveta. Jedlo bolo tiež super. Špagety boli úžasné. Pri mori sa mi tiež veľmi páčilo, kedže som pri ňom bol poprvýkrát. Ďalej som spoznal super ľudí s ktorými dúfam budem ďalej v kontakte. :) Ešte raz veľké ĎAKUJEM!

22.9.2017 11:19 Yvan, Orava

Ahoj Stanka. Píšem e-mail z mojich úžastných zážitkov z Talianska. Bolo mi tam úžasne. Videl som veľa skvelých vecí. Prvý deň sme odleteli. Trocha som sa bál ale potom som sa prestal. Pristáli sme v Ríme. Potom sme sa presunuli do Vatikánu. Mali sme tam VIP prehliadku. Bolo to pekné. Najviac sa mi z Vatikánu pačily hrobky pápežov. Bolo to zaujímavé. Večer sme sa presunuly do Hotela. Spoznal som sa so super chalanmi. Hneď prvý deň sme vytvorili super kolektív. Boli sme taká fantastická štvorka. Veľa sme sa spolu zasmiali. Druhý deň sme začali raňajkami v podobe švédskych stolov. Poriadne sme sa najedli a potom sme mali obhliadku Ríma na výhliadkovom autobuse. Veľmi sa mi to páčilo. Najviac ma zaujalo koloseum. Bolo obrovské a prekrásne. Výhliadka sa mi veľmi páčila. Večer sme sa presunuli vlakom do Neapola. Po rokoch som uvidel more. Už keď sme boli vo vlaku a uvidel som ho cez okno rozžiarili sa mi oči. Strašne som sa tešil kedy k nemu pôjdem bližšie. Ale pred tým nás čakala ešte veľmi dlhá cesta metrom. Do hotela sme sa dostali akurát na večeru. Rozdelili sme si izby a išli sme spať. Na další den sme ráno boli behať a to najlepšie plávať v mori. Hoci bola pláž trocha znečistená, nevadilo mi to. Zaplávali sme si a išli sme k moru. Užívali sme si tam celý deň. Stavali sme rôzne veci z piesku, veľa sme sa uhrali vo vode. Unavený sme sa pobrali na hotel, navečerali sa a išli spať. V sobotu sme išli na prehliadku Neapola. Mali sme oblečené Hamšíkové dresy. Ä ľudia v Neapole sa s nami fotili a to len kôli tomu, že videli asi 30 ľudí oblečených v Hamšíkových dresoch. Bola to paráda. Hamšík je v Neapole hviezda. Videli sme v Neapole rôzne veci ako skalu, na ktorej bol Neapol položený a veľa kostolov. Večer sme išli do parku, v ktorom sme mali besedu s asistentom trénera slovenskej reprezentácie Štefanom Tarkovičom. Dozvedeli sme sa veľa vecí o slovenských futbalistoch. Ďalší deň bol den Dééééééé. Čakal nás veľký zápas Serie A. Išli sme na zápas medzi Neapolom a Beneventom. Neapol vyhral 6:0. Bolo to úžasné, tí ľudia, tá atmosféra. Dostali sme sa do najčítanejších Neapolských novín a aj do ich televízie. Po zápase nás čakala večera s Marekom Hamšíkom. Rozdal nám veľa fotiek a podpisov. Bol to úžasný pocit, keď sedel len pár metrov odomňa. Mali sme sním parádnu večeru. Marek ale musel odísť lebo mal školopovinné deti. Je to zážitok do konca života. Pomaly sa tento úžasný deň končil a my sme opäť zamierili do hotela. Na dalši deň nás čakal oddych pri pláži. Hrali sme odvetu futbalového zápasu. Prvý zápas sa konal v piatok, zabudol som spomenúť a vyhrali sme ho 6:5. Bol som v tíme s Fábiom. Bohužiaľ jeho úžasná taktika s prvého zápasu nezabrala v tom druhom a ten sme prehrali 5:6. Ale aj tak hlavne, že sme si zahrali a zabavili sa. Samozrejme sme sa veľa kúpali, slnili a zabávali sa. A prišiel Utorok. Posledný deň môjho úžasného výletu. Ráno sme sa naraňajkovali, zbalili posledné veci a išli na letisko. Na letisku sme mali obhliadku vojenskej techniky a občerstvenie. Potom po nás prišlo lietadlo a museli sme odletieť. Doma ma čakala jedna nečakaná vec a to televízny rozhovor. Zastala mi krv v žilách ale nejak som to dal. Som rád, že vystrihli jednu čast lebo v tej som sa totálne zakoktal spadla mi vlajka a celý sa rozčervenal. Z toho by ste asi moc veľkú radosť nemali. Chcel by som takto na záver pozdraviť Sláva, Fábia, Juraja, Katku, Vierku, Stanku, ostatných dospelých čo tam boli, mojich spolubývajucich a všetkých čo zažili tento úžasný zážitok. Ďakujem a dúfam, že sa ešte stretneme :)

22.9.2017 11:17 Ivan, Dolný Kubín

Ahoj Slávo. Hlásim sa už z oravy. Chcel by som ti ešte raz no vlastne milión krát poďakovať za celoživotný zážitok. Bola to bombaaaaaa. Veľmi pekne ďakujem za všetko čo si pre mna a aj ostatných spravil. Si úžasný človek. Projekt integrácia je najlepší projekt v celom svete a na čele ma najlepšieho šéfa, teda teba. Ďakujem ti za veľa dobrých rád do života. Veľa som sa od teba naučil a zobral som si s toho veľa. Na svete je len málo ľudí ako si ty, preto ďakujem tomu hore že som mal česť takého cloveka stretnúť. Obdivujem ťa v tom čo robíš. Si môj vzor. Raz keď vystudujem rád sa do integrácie alebo niečoho podobného pripojím. Už by som sa dal alebo vytvoril nejaký podobný projekt

22.9.2017 11:15 Ninka, Trnava

NEAPOL Všetko sa začalo v auguste. Veľmi sa mi do Partizánskej Ľupče nechcelo ísť, ale mama povedala, že bude zábava. Zabudla som si doma šiltovku. Uvidela som, že v jednom stánku ich rozdávajú, tak sme si išli jednu vypýtať. Tam sme sa dozvedeli o projekte. Napísala som svoje meno a vhodila som lístok do krabice. Potom sme čakali na vylosovanie. Chcela som už odísť, ale mama mi povedala, že keď som sa už zapojila do projektu, vylosovali by ma a ja by som tam nebola, tak by to bola veľká chyba. Keď som počula moje meno, tak som išla na pódium. Bola som veľmi nervózna, ale nakoniec som to zvládla . Celý večer som chodila v drese Integrácie a všetci známi mi blahoželali. Ešte nikdy som neletela lietadlom, tak som sa trochu bála. Ale to lietadlo, ktorým sme leteli bolo úplne super. Všetko bolo úplne super, hlavne Stanka, Katka, Slávo, Vierka, Juraj, Fábio, chalani a Tamarka. Najviac sa mi páčil futbalový zápas, hoci som dievča. Nikto nečakal taký výsledok, takže sme si zápas všetci užili. Povzbudzovali sme až tak, že nás z tribúny až na ihrisko počul Marek Hamšík a Slávo stratil hlas. Tristan mal šťastie, že som ho vylosovala a získal originálny dres. My sme boli spokojní aj s našimi dresmi, ktoré nám Marek podpísal. Teším sa na to, keď Vás znova niekedy uvidím. Veľmi pekne Vám všetkým Ďakujem za krásne zážitky a za to, že som Vás všetkých mohla spoznať.

22.9.2017 11:13 Damián, Poprad

POĎAKOVANIE Počas niekoľkých dní strávených s OZ , ,INTEGRÁCIA“ som prežil veľa nezabudnuteľných zážitkov. Návšteva Vatikánu, prehliadka Ríma turistickým autobusom, prehliadka Neapolu, kúpanie v mori... Jedinečné a nezabudnuteľné bolo stretnutie s Marekom Hamšíkom a zápas medzi futbalovými klubmi Napoli : Benevento. Bol to veľmi silný zážitok, ktorý si uchovám v pamäti na celý život. Veľká vďaka patrí tým, ktorí sa o nás celý pobyt starali: Slavomír Krafčák, Stanka Matvejová, Vierka Gulová, Katarína Brilová, Juraj Jánošík, Fabio Bortolini a sponzori. VEĽKÁ VĎAKA: Za nezabudnuteľné zážitky – sú to momenty, pri ktorých ste boli s nami. Je to množstvo úchvatných zážitkov za ktoré vďačím iba Vám. Za to že ste boli súčasťou môjho života – pretože som si našiel nových priateľov, každý z nich je niečím výnimočný, niečím špeciálny. Ďakujem Slavovi za každodenné cenné rady, ktoré si uchovám v pamäti.