INTEGRÁCIA

celkom 272
strana 2 / 28

8.11.2017 17:32 ZŠ Šrobárova, Prešov

Dobrý deň, tak ako po iné roky, i tento rok mal koncert vysokú úroveň a deťom sa veľmi páčil. Už teraz sa tešia na jubilejný koncert v Bratislave.

8.11.2017 17:31 žiaci Spojenej školy Nová Baňa

Dobrý deň, ďakujeme za možnosť zúčastniť sa benefičného koncertu Integrácia, pre našich žiakov to bola nová skúsenosť, pretože takýto hudobný koncert ešte nezažili, odniesli si veľa krásnych zážitkov. Ďakujeme a dúfame, že takú úžasnú atmosféru koncertu naši žiaci ešte budú môcť zažiť. Prajeme Vám všetko dobré ... ..

8.11.2017 17:30 Down-syndróm klub Snina

Prajem príjemný deň. V mene všetkých našich deti s DS z nášho Klubu, ako aj ich rodičov, ktorí sa zúčastnili na uvedenom koncerte, sa Vám všetkým organizátorom chcem veľmi pekne poďakovať. Za vynaloženú námahu Vám patrí úprimná naša vďaka. Ďakujeme aj za miesta, ktoré sme tohto roku mali na lepšom mieste ako minulý rok. Deti a mládež (ako si hovoria naše staršie ratolesti) sa natancovali, odfotili sa s umelcami, pochutnali si na „Integráčiku“, potešili sa z tričiek a pod. Cestou domov sme sa zastavili na chutný obed a aby nám cesta rýchlejšie ubehla, tak sme si v autobuse aj zaspievali. Skrátka urobili sme si celodenný výlet. Ďakujeme ešte raz a tešíme sa už teraz na koncert na budúci rok. (dúfam , že nás opäť vyberiete)

Koncert Integrácia seniorov 2017

8.11.2017 17:28 Sociálny odbor MsU Poprad

Prajem pekný deň a zároveň mi dovoľte poďakovať Vám za to, že seniori z denných centier v Poprade sa mohli zúčastniť tak nádherného koncertu Integrácia 2017. Tým, že tento koncert sa uskutočnil v Poprade, seniori z mesta Poprad mali možnosť zúčastniť sa ho vo veľkom počte a vnímali to ako jedno z nádherných podujatí, ktoré ste pre nich pripravili z príležitosti mesiaca október, mesiaca úcty k starším. Odnášali si neopakovateľné zážitky z ozaj bohatého a profesionálneho programu, . Poďakovanie patrí predovšetkým Vám, organizátorom toho nezištného podujatia. S prianím všetkého dobrého a ešte veľa tvorivých nápadov

8.11.2017 17:27 DC Družba

Dobrý deň pani Mgr. Stanislava Matvejová, Ďakujeme pánu Mgr. Slavomírovi Krafčákovi (riaditeľovi projektu Integrácia) za výborný program a za skvelú myšlienku tohto koncertu. Prajeme Vám veľa tvorivých nápadov a inšpirácii. Boli sme veľmi spokojní. S pozdravom

Koncert Integrácia seniorov 2017

8.11.2017 17:27 JDS Pužomberok

Prajem pekný deň ! V prvom rade sa chcem poďakovať v mene našej organizácie dôchodcov, že sme od Vás dostali pozvanie na krásny koncert. Boli sme na tomto podujatí a mali sme veľmi pekné zážitky aj keď tu bolo zopár nedostatkov. Tieto nedostatky napokon zakryli pekné zážitky, ktoré sme z podujatia mali a dokonca 5 ľudí od nás by malo ísť do Ríma. Ešte raz Vám ďakujem.

8.11.2017 17:25 Cirkevná základná škola Poprad

zdravím vás pekne :) deti si koncert užili, a to je hlavné. napriek tomu mám pár pripomienok, na ktoré by ste si mali dať v budúcnosti pozor. ak viete, že nemáte kapacitu v sále, neodpisujte školám, že sa môžu na koncerte zúčastniť. a taktiež, neusádzajte hostí do bočných koncových sektorov, z ktorých nič nevidieť a kde nič nerozumieť. naša delegátka nám povedala, že sa ospravedlňuje, ale že sa prihlásila ešte jedna škola, s ktorou nepočítali, preto nás posunuli na úplný kraj. toto nie je celkom ok. toto nech sa vám už v budúcnosti nestane, lebo to nie je fér! ďakujem za pochopenie! :)

Zájazd za Marekom Hamšíkom do Neapola

23.9.2017 12:08 Martin, Poprad

Písal sa deň 13.9.2017, bol to tzv. deň D, kedy sme sa v čase o 10:00 doobeda z Bratislavského letiska M. R. Štefánika odlietali vládnym špeciálom priamo do Ríma. V Ríme, po prílete, na nás už čakal pán veľvyslanec Vatikánu, Peter Sopko, ktorý nás veľmi pekne privítal v Ríme a poprial nám a poprial nám krásny a nezabudnuteľný výlet s krásnymi spomienkami vo Vatikáne. Z letiska sme sa presunuli autobusom priamo do centra rímsko - katolíckeho sveta. Kde sme absolvovali prehliadku Vatikánskej záhrady, videli sme väznicu pre katolíkov, apartmány pre pápežových podriadených, ale aj pre samotného pápeža. Po tejto krásnej prehliadke pri ktorej sme boli sprevádzaní asistentkou pána veľvyslanca, pani Pilátovou, sme sa presunuli do baziliky sv. Petra, ktorá je vlastne najvätšia uzavretá bazilika na svete. Tu sme mali prehliadku, ktorá bola naozaj super! Obrovský zážitok byť v takom kostole do ktorého sa nedostne len tak hocikto a hocikedy. Po tej úžasnej udalosti sme sa pomaličky presunuli ku rehoľným sestrám do domu pre pútnikov, kde sme v prvú noc prespali. Na druhý deň zájazdu sme sa presunuli do centra Ríma, kde sme nechali naše veci v nejakej ubytovni, aby sme mohli ísť na prehliadku celého Ríma autobusom s otvorenou strechou. Prehliadka trvala približne 2 a pol hodinku, v ktorej sme videli všelijaké kostoly, pamiatky mesta, ale hlavne Colosseum ktorý bol jeden z najväčších zážitkou Ríma ale aj celkovo Talianska. Po ukončení prehliadky sme sa mhd-čkou vybrali za veľvyslancom Talianska, pánom Jánom Šothom. Mali sme s ním ale aj pánom Petrom Dvorským besedu a mali sme tam aj obed. Ešte v ten deň sme išli vlakom do Neapola, kde sme strávili zvyšné krásne dni tohto zájazdu. V neskorších hodinách sme prišli na hotel, ktorý bol priamo pri mori s krásnym výhľadom na stredozemné more. Na ďalší deň, konkrétne štvrtý , nás autobus odviezol do centra Neapola kde sme absolvovali prehliadku krásneho Neapolského mesta. Keďže sme mali na sebe oblečené dresy s nápisom HAMŠÍK, boli sme pre okoloidúcich ako taká atrakcia na každom kroku si nás natáčali a fotili a bolo to úžasné pretože sme sa cítili ako nejaké svetové hviezdy futbalu. A nakoniec sme tento deň plný suprovými zážitkami zakončili večerou, kde niekedy chodieva jesť aj SSC Neapol. 17.9.2017 - Deň na ktorý nikdy nezabudnem! Slávny SSC Neapol vs. Benevento Calcio! Štadión S. Paolo, okolo 55 tisíc ľudí... niečo neuveriteľné! My- celá Integrácia sme robili excelentnú atmosféru nielen počas zápasu, ale aj pred a po zápase, ktorú ocenila nie len tribúna, ale aj samotný Marek Hamšík! všetci bez hlasu ale stálo to za to. Domáci SSC Neapol zvíťazil 6:0 a Marek si vtedy odohral prvýkrát celý zápas za Neapol. Po bombastickom derby sme sa všetci hladní tešili na vyvrcholenie celého zájazdu ale asi aj celého života... večera s hviezdnym Marekom! V momente, keď som vošiel do reštaurácie a videl som, že je to naozaj on, zastavilo sa mi srdce a mal som zimomriavky po celom tele...neskutočné!!!niekto na koho pozerám v telke či už sú to zápasy za SSC Neapol alebo za Slovenskú reprezentáciu, niekto o kom by mi v živote nenapadlo že si s ním podať ruku, sa stalo skutočným...bol to pre mňa ako splnený sen ktorému doteraz nedokážem uveriť. Bol to fantastický pocit už len ho vidieť pár metrov odomňa a potom si s ním podať ruku, odfotiť sa bolo niečo senzačné! Tento pocit prajem asi každému fanúšikovi Mareka Hamšíka. Keď sa to celé skončilo, boli sme omámení, všetci do jedného!! Bohužiaľ, keď nás musel opustiť kvôli jeho dvom mylým synom, ktorí museli ísťna ďalší deň do školy, sme sa aj my presunuli na hotel a aj keď som bol strašne unavený, nemohol som zaspať od toľkého úžasu... Predposledný deň nášho pobytu v Taliansku sme prežili celý deň na pláži alebo v mori. Oddýchnutí po celkom dosť náročnom týždni sme išli na poslednú večeru so západom slnka a po večeri sme si mohli užívať posledné chvíle Talianska a toho úžasného tepla ktoré sme zažívali celých 6 dní. V posledný deň sme absolvovali obchodné centrum v ktorom se mohli nakúpiť všetko možné čo nás len napadlo. Po 2 hodinách rozchodu sme sa vybrali na letisko, ale nebolo to len také hociaké letisko. Bolo to vojenské letisko z ktorého odlietajú len tzv. VIP osobnosti, mali sme tam prehliadku letiska, malé občerstvenie a odlet domov. Chcem veľmi pekne poďakovať celej Integrácii že vôbec organizovala niečo také super, som veľmi rád, že som mohol byť súčasťou tohto zájazdu a prežiť so super kolektívom super chvíle na ktoré budem veľmi rád spomínať. Jedno veľké ĎAKUJEM!!!

23.9.2017 11:23 Filip, Dolný Kubín

Moje prvé prekvapenie bolo keď mi v škole oznámili že sa zúčastním výletu do Neapolu. Prežíval som riadnu radost a keďže som nikdy neletel lietadlom takže som sa na len veľmi veľmi tešil. Spoznal som super chalanov. Prekrásne prekvapenie bolo pre mňa vidiet a kúpať sa prvý krát v mory. Keďže lekári mi odporúčali ísť k moru a nikdy som sa tam nedostal, tak veľmi ďakujem za splnený sen, ktorý mi splnil projekt integrácie. Aj keď mi futbal nič nehovorí stretnutie s Hamšíkom má pritiahlo a motivovalo hrávať futbal. Z celého srdca ďakujem ludom, ktorý zorganizovali celú akciu.

Zájazd za Marekom Hamšíkom do Neapola

23.9.2017 11:15 Linda, Vranov n. Topľou

Dobry vecer, od utorkovej noci sa u Nas nehovori o nicom inom, usmev na tvarach mame vsetci. Patri Vam aj nase rodicovske obrovske DAKUJEME. Snimam pomyselny "klobuk dole" nad Vasou prácou. Pekny vecer