INTEGRÁCIA

celkom 231
strana 1 / 24

29.5.2017 08:19 Filip Cupra, Liptovský Mikuláš

Môj výlet s Integráciou. Tento rok som mal to šťastie, že ma vybrali na výlet za Jurajom Kuckom do Milána. Veľmi som sa tešil a nevedel som sa dočkať kedy pôjdeme. Cesta bola veľmi dlhá. Keď sme nakoniec pricestoval do Milána, čakala nás večera s dvomi hosťami. S talianskym konzulom a Jurajom Kuckom, slovenským futbalový reprezentantom, ktorý hrá za AC Miláno. Večera nebola taká tradičná ako u nás, lebo oni majú namiesto polievky ŠPAGETY! Strašne sa mi páčilo, že sme sedeli s Jurajom Kuckom, síce na opačnej strane stola, ale bola to PARÁDA!! Dostal som od neho aj originálny dres. Po večeri sme išli na hotel, ktorý bol luxusný a moderný. Druhý deň sme sa išli pozrieť na kráľovské sídlo, ktoré bolo veľmi veľké a prekrásne. Keď sme prišli na koniec, čakalo nás nádvorie, na ktorom boli všelijaké aktivity. Bežal sa odtiaľ aj WORLDRUN, ktorý ma zaujal, lebo sám som bežal niečo také, presnejšie SPARTAN RACE. Ten deň sme mali obhliadku mesta autobusom. Po prehliadke sme sa vrátili do hotela. Na večer som sa tešil najviac, lebo sme mali ísť na zápas AC Milano vs. AS Roma. Na zápas sme cestovali metrom. Hlavne ma zaujalo, že v metre nebol vodič, metro bolo riadené electronicky. Keď sme prišli do San Sira, mali sme rozchod a mohli sme si kúpiť vlajky, dresy zo svojim menom, šále…. . Keď sa začal zápas, povzbudzovali sme ako o život. Škoda bola jediná, že nás nezachytila kamera. Zápas som si užil ako nikdy v živote a nikdy nezabudnem na atmosféru v San Sire. Štadión bol obrovský a myslel som si, že sa v ňom stratím. Hralo sa veľmi pekne a mohlo sa to skončiť aj inak. Zápas bol napínavý aj keď AC Milano prehralo 4:1. Aj tak si myslím, že to preto, že tam nebol Kucka, lebo možno keby videl tú našu podporu, tak by sme aj vyhrali. Gardaland bol najúžasnejší zážitok z celého výletu, bolo to podľa mňa lepšie ako Disney Land. Veľká skúsenosť pre mňa bola, či húsenková dráha – Predátor 2, alebo Blue Tornádo. Gardaland bol úžasný a nemám čo k tomuto výletu viac dodať, bol to môj najlepší výlet v živote. Ďakujem Integrácii, že som sa mohol stať súčasťou tohto výletu, užiť si veľkú strandu a mať veľa nových zážitkov. Prajem si, aby takýto parádny výlet zažilo aj veľa iných detí a snívalo o ešte nejakom takom výlete, tak ako ja. S pozdravom Filip Cupra.

29.5.2017 08:18 Zuzana Onderová

Milá Integrácia! Chcela by som vám v prvom rade poďakovať za starostlivosť o nášho syna počas výletu, ktorý bol pre neho ako odmena za poctivé zbieranie sabi viečok. My, rodičia sme najprv nerátali s tým, že nášho syna niekde pustíme. Teraz sme radi, že sme zmenili svoj názor, a že sme mu dovolili ísť na tak ďalekú cestu. Ondrejko si priniesol veľa príjemných zážitkov a poznatkov z ďalekého Talianska. Stretnutie s Jurajom Kuckom pre Ondrejka bolo veľkým zážitkom, no oveľa viac ho zaujal zábavný park vo Verone. Deti sú deti:) Dúfam, že aj naše ďalšie zbieranie viečok prinesie ovocie ( už ich máme okolo 2000:). Posielam srdečný pozdrav a veľké ďakujem. Zuzana Onderová

29.5.2017 08:16 Filip Čajka

Projekt Integrácia, Recykluj a vyhraj- Cesta do Milána 1.deň – 4.5.2017- 5.5.2017 Nečakaný výlet do Milána bol pre mňa od prvej chvíle veľkým dobrodružstvom. Už cestou som videl nádherné miesta, upútali ma Alpy a pestrá krajina, ktorou sme prechádzali. Tešil som sa na Taliansko, ktoré som ešte nikdy nenavštívil. Náš príchod do Milána bol plný zážitkov. Hneď po príchode nás čakala výborná talianska večera- ochutnali sme rôzne druhy syrov, šunky, mortadelu, špagety, pizzu – hneď sme pocítili, aké je chutné Taliansko. Mali sme hviezdnu spoločnosť, Juraja Kucku, výborného futbalistu . Je to správny chlapík a ako sme neskôr zistili, v Miláne veľmi známy a obľúbený. Milánčania z našich dresov na ulici čítali jeho meno / Kučkaaaaa/a jasne ho poznali. Škoda, že tak fauloval a nevideli sme ho hrať. Do postelí sme padali úplne nadšení a úplne unavení. Ešte som si stihol všimnúť , že som v modernej, veľmi pekne zariadenej izbe. Určite si svoju takto prerobím! 2. deň- 6.5.2017 Hneď ráno nás prebudili naozaj bohaté raňajky – mňam! A už nás čakala prehliadka mesta výhliadkovým autobusom. Na toto som sa naozaj veľmi tešil. Sprevádzala nás pani z nášho konzulátu a náš milý Fabio nám to spestril zaujímavými info o Miláne. Mám kopu fotiek, nevedel som kam pozerať skôr. A potom- taký obed, ktorého chuť som si normálne zapamätal- talianska pasta, paradajková omáčka a ďalšie dobroty v krásnej reštaurácii. Veľmi som ocenil pozvanie z konzulátu na medzinárodné ekologické podujatie. Bolo zaujímavé vidieť a inšpirovať sa rôznymi ekonápadmi z celého sveta. Som rozhodnutý poslať im naše na ukážku aj naše úžasné ekoprojekty, ktoré robíme v škole. Chrániť prírodu, stromy, zvieratá je pre mňa v živote veľmi dôležité. Je pre mňa cťou, že ma tam pozvali a mohol som všetko vidieť. Pozvanie na super palacinku od pani Veroniky nám dalo silu na ďalšie zážitky. 3.deň-7.5.2017 Preskúmali sme Miláno pešo. Zaujalo ma, že sú tu nádherné historické pamiatky, ale tiež som si všimol úplný dopravný chaos. U nás by to bola havária za haváriou a pokuta za pokutou. Ale možno sú práve preto Taliani takí veselí. Metro bez vodiča ma poriadne znepokojilo, stále som dúfal, že nastúpi... Celý deň sme sa tešili na zápas AC Miláno: AS Rím v San Siro, až tá chvíľa nastala! Veľkolepéééé! Úžasná atmosféra, temperamentní diváci- striedavo sa tešili a nadávali. Śtadión bol jednoducho parádny- a to hovorím ako hokejista! Zážitok! Naživo je to úplne iný pocit ako z telky! 4.deň- 8.5.2017 V našom tele, ani hlave už nebolo miesto na žiadne zážitky, ale všetci sme sa tešili na Gardaland . Nie som fanúšik kolotočov, ale toto bol iný level. Miesto mnohých prekvapení. Výlet ufom s krásnou výhliadkou, jazda vlakom- mamutom, divoká plavba...super!!! Celí mokrí, veselí , plní ďalších zážitkov sme sa vybrali na cestu domov. 15. deň od návratu- 24.5.2017 Ešte stále doma rozprávam zážitky z cesty do Milána. Toľko ich je! Mám veľmi rád cestovanie , tak to bola pre mňa úžasná výhra v súťaži Recykluj a vyhraj s f. Milkagro. A za všetko sa chcem poďakovať super ľuďom, ktorých som spoznal , ktorí všetko pripravili, starali sa o nás, bezpečne nás odviezli do Talianska a priviezli domov. Ďakujem Slavovi, Stanke, Fabiovi, Matejovi a všetkým, ktorých som spoznal za úžasných päť dní v Taliansku. Rád Vám pomôžem pri Vašej práci, ak to budete potrebovať, lebo robíte správne a dobré veci . Váš Filip Čajka, Prešov

22.5.2017 00:45 Jakub, Bardejov

Výlet do Milána bol úplne super. Som veľmi rád, že som mohol byť tam bolo tam fajn aj cesta bola v pohode. Hotel bol tiež super bol som ubytovaný s Filipom bola sranda na izbe. Futbalový zápas bol tiež super, škoda, že prehrali a Juraj nehral aj podpisovanie a ve4era s nim bola super. Gardaland, o tom ani nehovorím, tam bolo najlepšie, hlavne tie horské dráhy. Síce som bol po prvýkrát na horskej dráhe, ale bolo to výborne . Veľké Ďakujem, určite by som odporučil takýto zájazd aj ostatným.

22.5.2017 00:44 Jakub z Košíc

Moje zážitky z Milána sú úžasné. Neviem kde začať. Hneď prvý deň bol pre mňa najlepší zážitok, stretli sme sa s Jurajom Kuckom. Ďalší naj zážitok bol futbal a zábavný park Gardaland, kde sme stretli aj Mareka Hamšíka. Na tento výlet nikdy nezabudnem. Veľké Ďakujem Integrácia

22.5.2017 00:43 Peťo Kizek

Pozdravujem INTEGRÁCIA! V prvom rade by som sa rád poďakoval, že som sa mohol zúčastniť tohto úžasného výletu, stráviť pár dní so super ľuďmi, získať rady do života a veľa účastných zážitkov, na ktoré tak skoro nezabudnem. Pravdu povediac keď som išiel z domu, tak som bol plný očakávaní, tešil som sa z toho, že pôjdem na výlet, ale mal som aj strach z toho , že nikoho nepoznám a či zapadnem do kolektívu. Cesta do Milána sa zdala byť ako nekonečná. Prišli menšie komplikácie a museli sme do noci čakať v Poprade, no našťastie sa tie komplikácie podarilo vyriešiť a prísť do Milána akurát v čas. Ako najprv sme prišli na San Siro a zašli do oficiálneho obchodu AC. Bolo to neuveriteľné. Po hodine sme sa vybrali na večeru, kde za nami prišiel konzul a o pár minút aj Juraj Kucka. Veľmi ma prekvapil. Nemyslel som si o ňom že je to veľmi výnimočný človek no opak bol pravdou. Bol a je veľmi ochotný, srdečný a veľmi priateľský človek. Na druhý deň som sa cítil už dobre a už som nemal strach z toho , že nikoho nepoznám, aj keď som si pamätal asi štyri mená. Počasie nám síce trošku nevyšlo, no aj napriek tomu to bol skvelý deň. Prešli sme si trošku mesto. Keďže nám začalo pršať tak sme si zašli do jedného podniku a pozreli si ako sa naši hokejisti popasujú s talianmi. Chcel som pozrieť aj menšie suveníry, tak som poprosil Stanku či by so mnou nešla trošku ich pozrieť a veľmi si cením, že išla so mnou. Po ceste do hotela sme dobre nepukli od smiechu, ako Miky rozprával po taliansky. Prišla nedeľa, vybrali sme sa ešte raz do mesta a pozreli si niektoré zaujímavé budovy aj zblízka a po prvý krát som išiel do akvarka, bolo to veľmi zaujímavé. Veľmi dobré bolo aj upozornenie pred budovou pri jazierku. Bolo tam niečo na ten význam že keď si v ňom necháte rybu alebo korytnačku počas prehliadky tak môžete dostať pokutu. V centre mesta sme našli aj pohár pre víťazov slávnych pretekov Girod´IItalia. Ešte nikdy som nevidel podobnú trofej tak z blízka. Prišiel večer a my celí nedočkaví sme sa vybrali na zápas. Prvý krát som išiel metrom. Bolo to celkom zaujímavé. Prišli sme pred štadión a tú atmosféru z neho bolo cítiť už vonku a to ostávalo do začiatku zápasu asi hodina a pol. Pre ľudí bol ten zápas ako keby sviatok. Na tom zápase sme zažili asi všetko čo by sa mohlo stať. Padlo päť gólov, penalta, červená karta, atmosféra neuveriteľná... Bol som veľmi rád že som sa tam dostal, veď pred tým som nebol ani na slovenskej prvej lige. Cesta domov bola tiež pozoruhodná ako sme sa v tlačenici chceli dostať na metro a púšťalo to 450 ľudí. Mal som trošku aj strach no našťastie to dopadlo dobre . A prišiel posledný deň, už bolo vidieť na viacerých únavu ale ešte nám trochu energie ostalo a minuli sme si ju v zábavnom parku. Bolo veľmi dobre, že sme sa rozdelili na dve skupiny, lebo nie každý ma žalúdok na extrémne horské dráhy. Treba poďakovať aj Slavovi. Pôvodne namal ísť s nami do parku, ale sa obetoval a išiel s nami aj na vodné atrakcie. Ako sme tak vyšli z jednej atrakcie, tak čuduj sa svetu, Hamšíka sme stretli , čo bolo úplne šialené, veď aká je pravdepodobnosť, že ho stretneš len tak náhodou. Grazie, with love Peťo.

22.5.2017 00:42 Adam Kromka

Moje pocity z výletu sú veľmi dobré. Veľmi som sa tešil na tento výlet. Spoznal som super nových ľudí, ktorí mali rovnaké záujmy ako ja. Prvý mimoriadny zážitok bolo stretnutie s reprezentantom Jurajom Kuckom, z ktorého vyžarovala dobrá nálada. Bol veľmi sympatický, podelil sa s nami o svoje futbalové zážitky. Bol veľmi ochotný sa s nami odfotiť a pozval nás na večeru. Po tomto výbornom dni sme sa presunuli na hotel. Nasledujúci deň bol zameraný na prehliadku mesta, ktoré bolo očarujúce. Prešli sme námestie aj blízke pamiatky, večer sme pozerali a povzbudzovali našich hokejových reprezentantov. Ďalší deň bol takisto zaujímavý. Ráno sme sa boli pozrieť na podmorský svet, neskôr sme opäť boli v centre mesta, tam sme sa najedli a opäť odišli na hotel. Po oddychu nasledoval presun na štadión San Siro. Vo chvíli, keď som vystúpil z metra a v diaľke uvidel štadión, vyrazilo mi to dych. Už pred štadiónom bolo kopec ľudí s úsmevom. Atmosféra bola neuveriteľná. Keď sme prišli na svoje miesta na štadióne, bol to nezabudnuteľný zážitok. Bolo takmer vypredané – 60 000 ľudí, neskutočný počet! Zápas bol vynikajúci, videli sme veľa pekných akcií a gólov. Po skončení zápasu sme sa opäť vrátili spokojní. Posledný deň sme boli v najväčšom zábavnom parku v Taliansku. Bolo tam veľa atrakcií, bol to skvelý zážitok a skvelé zakončenie výletu. Som veľmi spokojný a určite by som si to zopakoval. Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí organizovali tento zájazd. Veľmi odporúčam zájazdy s INTERGRÁCIOU. Ďakujem veľmi pekne za skvelé zážitky.

22.5.2017 00:42 Rastislav Scherk

Bez ohľadu nato, čo sa udialo či už s autobusom alebo semaforom, to bol výborný zájazd a možnosť spoznať niečo nové. Každý z nás spoznal a stretol skvelých ľudí, s ktorými bude určite udržiavať kontakt a minimálne veľmi rád na nich spomínať, tak ako aj na celý zájazd. Ja osobne si myslím, že o tom to aj z veľkej časti všetko je a to o ľuďoch, ktorí sa na danom mieste stretnú, spolu si rozumejú a bavia sa spolu navzájom. Ja konkrétne som navštívil miesta, kde som v živote nebol a asi ani dlho nebudem. Samotné historické centrum Milána bolo veľmi pekné ale vždy netreba zabúdať na San Siro. Je to futbalový stánok, ktorý pozná azda každý futbalový fanúšik na svete a navštíviť ho a ešte aj počas takého zápasu bolo niečo nezabudnuteľné. Záver zájazdu patril najväčšiemu zábavnému parku v Taliansku, čo si myslím bol veľmi dobrý krok to takto zvoliť. Naozaj každý sa vybláznil do sýtosti a prišiel si na svoje. Som veľmi rád, že som sa tohto všetkého mohol zúčastniť práve ja s Béďom a som zato veľmi vďačný. Videl som veľa nového ako aj som sa zároveň naučil veľa nového a netreba zabúdať nato, že som spoznal skvelých ľudí s ktorými sa dúfam ešte niekedy stretnem. Určite by som každému kto bude mať tú možnosť odporučil aby sa zúčastnil takýchto zájazdov a projektov, pretože nepochybujem o tom, že sa mu bude páčiť, ale že budem mať aj zážitok do konca života. Ešte raz veľká vďaka o. z. INTEGRÁCIA za príležitosť a za výborný zájazd. Dúfam, že budete mať takých čím ďalej tým viacej.

22.5.2017 00:38 Ondrej, Nitra

Ahoj Integrácia!.. Takto v krátkosti by som Vám chcel opísať môj 5-dňový výlet do Milána. Prvý deň, hneď po príchode do Milána sme išli na fantastickú večeru so slovenským reprezentantom Jurajom Kuckom. Každý z nás dostal dres, ktorý mu potom sám Juraj podpísal. Na hotel sme prišli neskoro v noci. V rýchlosti som si vybalil veci a išiel spať. Druhý deň sme išli na obhliadku mesta krásnym 2- poschodovým autobusom. Po prehliadke mesta sme išli pozerať hokej a fandiť našim hokejistom. Tretí deň sme ráno išli pozrieť do veľmi pekného Aquaria. Po návšteve aquaria sme išli pozrieť krásnu katedrálu. Večer sme sa presunuli na štadión San Siro. Sledovali sme zápas AC Miláno vs. AS Rím. Atmosféra na štadióne bola úžasná-bol to môj zážitok na celý život. Ďalší deň ráno sme si pobalili veci a vyrazili sme na dlhú cestu domov. Po ceste sme sa zastavili v najväčšom zábavnom parku v Taliansku-Gardaland. Rozdelili sme sa na 2 skupiny. Moja skupina spolu so Stankou sme chodili na adrenalínové atrakcie, ktoré boli úplne super! Druhá skupina so Slavom mali tiež parádny zážitok, v Gardalande stretli Mareka Hamšíka! Po tom ako sme sa vybláznili na atrakciách sme posadali do áut a čakala nás dlhá cesta domov. Na tomto úžasnom výlete som spoznal veľmi dobrých ľudí a nikdy na nich nezabudnem. Výlet spolu s Integráciou odporúčam naozaj všetkým deťom! Chcel by som sa Vám poďakovať za takýto parádny výlet na ktorý nikdy nezabudnem !

Zájazd za Jurajom Kuckom do Milána

22.5.2017 00:30 Matúš Kravčák, Poprad

Moje pocity a dojmy z tohto výletu sú vynikajúce. Bol to výlet s úžasnými ľuďmi a úžasnými zážitkami. Začalo to stretnutím s Jurajom Kuckom, ktorý pôsobil sympaticky a hlavne milo. Bol láskavý a dobrosrdečný, neodmietol „autogramiádu“, taktiež neodmietol ani fotenie a večera, na ktorú nás pozval – úžasné! Super jedlo, dobrá atmosféra, niet čo dodať. Ďalší deň sme sa naraňajkovali, presunuli sme sa do centra mesta, obišli sme všelijaké pamiatky, dali sme si vynikajúci obed, presunuli sme sa do „krčmy“, kde sme pozerali hokej a potom sa šlo na hotel, kúpila sa pizza a išlo sa spať. Pre mňa jeden s najlepších dní bol ten, keď sme šli ráno do centra pozrieť akvárium, potom sme sa rozdelili na dve skupiny. Jedna šla do kostola a druhá sa kochala krásami mesta. Opäť sme šli na obed a presunuli sa na hotel. O 18:00 sme vyrazili z hotela na legendárny štadión San Siro. Išli sme tam metrom priamo ku štadiónu. Bol to pre mňa nezabudnuteľný zážitok! Tá atmosféra, 60 tisíc ľudí – niečo neopísateľné. Posledný deň sme museli byť už 8:45 pobalení a vyrazili sme do najväčšieho zábavného parku v Taliansku. Prišli sme tam a opäť sme sa rozdelili na dve skupiny. V jednej boli tí odvážnejší a v druhej tí menej odvážni. Ja som bol v prvej. Chodili sme len na adrenalínové atrakcie. Bol to pre mňa nezabudnuteľný zážitok, proste super. ĎAKUJEM!