INTEGRÁCIA

celkom 255
strana 1 / 26

23.9.2017 12:08 Martin, Poprad

Písal sa deň 13.9.2017, bol to tzv. deň D, kedy sme sa v čase o 10:00 doobeda z Bratislavského letiska M. R. Štefánika odlietali vládnym špeciálom priamo do Ríma. V Ríme, po prílete, na nás už čakal pán veľvyslanec Vatikánu, Peter Sopko, ktorý nás veľmi pekne privítal v Ríme a poprial nám a poprial nám krásny a nezabudnuteľný výlet s krásnymi spomienkami vo Vatikáne. Z letiska sme sa presunuli autobusom priamo do centra rímsko - katolíckeho sveta. Kde sme absolvovali prehliadku Vatikánskej záhrady, videli sme väznicu pre katolíkov, apartmány pre pápežových podriadených, ale aj pre samotného pápeža. Po tejto krásnej prehliadke pri ktorej sme boli sprevádzaní asistentkou pána veľvyslanca, pani Pilátovou, sme sa presunuli do baziliky sv. Petra, ktorá je vlastne najvätšia uzavretá bazilika na svete. Tu sme mali prehliadku, ktorá bola naozaj super! Obrovský zážitok byť v takom kostole do ktorého sa nedostne len tak hocikto a hocikedy. Po tej úžasnej udalosti sme sa pomaličky presunuli ku rehoľným sestrám do domu pre pútnikov, kde sme v prvú noc prespali. Na druhý deň zájazdu sme sa presunuli do centra Ríma, kde sme nechali naše veci v nejakej ubytovni, aby sme mohli ísť na prehliadku celého Ríma autobusom s otvorenou strechou. Prehliadka trvala približne 2 a pol hodinku, v ktorej sme videli všelijaké kostoly, pamiatky mesta, ale hlavne Colosseum ktorý bol jeden z najväčších zážitkou Ríma ale aj celkovo Talianska. Po ukončení prehliadky sme sa mhd-čkou vybrali za veľvyslancom Talianska, pánom Jánom Šothom. Mali sme s ním ale aj pánom Petrom Dvorským besedu a mali sme tam aj obed. Ešte v ten deň sme išli vlakom do Neapola, kde sme strávili zvyšné krásne dni tohto zájazdu. V neskorších hodinách sme prišli na hotel, ktorý bol priamo pri mori s krásnym výhľadom na stredozemné more. Na ďalší deň, konkrétne štvrtý , nás autobus odviezol do centra Neapola kde sme absolvovali prehliadku krásneho Neapolského mesta. Keďže sme mali na sebe oblečené dresy s nápisom HAMŠÍK, boli sme pre okoloidúcich ako taká atrakcia na každom kroku si nás natáčali a fotili a bolo to úžasné pretože sme sa cítili ako nejaké svetové hviezdy futbalu. A nakoniec sme tento deň plný suprovými zážitkami zakončili večerou, kde niekedy chodieva jesť aj SSC Neapol. 17.9.2017 - Deň na ktorý nikdy nezabudnem! Slávny SSC Neapol vs. Benevento Calcio! Štadión S. Paolo, okolo 55 tisíc ľudí... niečo neuveriteľné! My- celá Integrácia sme robili excelentnú atmosféru nielen počas zápasu, ale aj pred a po zápase, ktorú ocenila nie len tribúna, ale aj samotný Marek Hamšík! všetci bez hlasu ale stálo to za to. Domáci SSC Neapol zvíťazil 6:0 a Marek si vtedy odohral prvýkrát celý zápas za Neapol. Po bombastickom derby sme sa všetci hladní tešili na vyvrcholenie celého zájazdu ale asi aj celého života... večera s hviezdnym Marekom! V momente, keď som vošiel do reštaurácie a videl som, že je to naozaj on, zastavilo sa mi srdce a mal som zimomriavky po celom tele...neskutočné!!!niekto na koho pozerám v telke či už sú to zápasy za SSC Neapol alebo za Slovenskú reprezentáciu, niekto o kom by mi v živote nenapadlo že si s ním podať ruku, sa stalo skutočným...bol to pre mňa ako splnený sen ktorému doteraz nedokážem uveriť. Bol to fantastický pocit už len ho vidieť pár metrov odomňa a potom si s ním podať ruku, odfotiť sa bolo niečo senzačné! Tento pocit prajem asi každému fanúšikovi Mareka Hamšíka. Keď sa to celé skončilo, boli sme omámení, všetci do jedného!! Bohužiaľ, keď nás musel opustiť kvôli jeho dvom mylým synom, ktorí museli ísťna ďalší deň do školy, sme sa aj my presunuli na hotel a aj keď som bol strašne unavený, nemohol som zaspať od toľkého úžasu... Predposledný deň nášho pobytu v Taliansku sme prežili celý deň na pláži alebo v mori. Oddýchnutí po celkom dosť náročnom týždni sme išli na poslednú večeru so západom slnka a po večeri sme si mohli užívať posledné chvíle Talianska a toho úžasného tepla ktoré sme zažívali celých 6 dní. V posledný deň sme absolvovali obchodné centrum v ktorom se mohli nakúpiť všetko možné čo nás len napadlo. Po 2 hodinách rozchodu sme sa vybrali na letisko, ale nebolo to len také hociaké letisko. Bolo to vojenské letisko z ktorého odlietajú len tzv. VIP osobnosti, mali sme tam prehliadku letiska, malé občerstvenie a odlet domov. Chcem veľmi pekne poďakovať celej Integrácii že vôbec organizovala niečo také super, som veľmi rád, že som mohol byť súčasťou tohto zájazdu a prežiť so super kolektívom super chvíle na ktoré budem veľmi rád spomínať. Jedno veľké ĎAKUJEM!!!

23.9.2017 11:23 Filip, Dolný Kubín

Moje prvé prekvapenie bolo keď mi v škole oznámili že sa zúčastním výletu do Neapolu. Prežíval som riadnu radost a keďže som nikdy neletel lietadlom takže som sa na len veľmi veľmi tešil. Spoznal som super chalanov. Prekrásne prekvapenie bolo pre mňa vidiet a kúpať sa prvý krát v mory. Keďže lekári mi odporúčali ísť k moru a nikdy som sa tam nedostal, tak veľmi ďakujem za splnený sen, ktorý mi splnil projekt integrácie. Aj keď mi futbal nič nehovorí stretnutie s Hamšíkom má pritiahlo a motivovalo hrávať futbal. Z celého srdca ďakujem ludom, ktorý zorganizovali celú akciu.

23.9.2017 11:15 Linda, Vranov n. Topľou

Dobry vecer, od utorkovej noci sa u Nas nehovori o nicom inom, usmev na tvarach mame vsetci. Patri Vam aj nase rodicovske obrovske DAKUJEME. Snimam pomyselny "klobuk dole" nad Vasou prácou. Pekny vecer

23.9.2017 11:14 Jarmila, Nitra

Pekný podvečer Vám prajem, Chcela by som sa vám všetkým ešte raz poďakovať, že ste deťom umožnili tento nádherný výlet a že ste im za ten týžden odovzdali nielen množstvo super zážitkov, ale hlavne že ste im dali možnosť pocítiť, aké dôležité sú v živote hodnoty ako priateľstvo, radosť zo života a spolupatričnosť. Veľká vďaka za všetko čo robíte, deti si to budú pamätať celý život. Prajem Vám krásny zvyšok dňa

23.9.2017 11:13 Katarína, Poproč

Príjemný piatkový podvečer, dovoľte mi poďakovať sa Vám aspoň takouto formou za krásny výlet, ktorý mohol absolvovať môj syn Samuel s Projektom Integrácia. Nesmierne Vám ďakujem za všetky informácie, ktoré ste nám rodičom počas zájazdu poskytovali, či už prostredníctvom sms, alebo na fb. Už z fotiek bolo vidieť, že si to tam všetky deti užívali a že spolu s Vami prežili neopakovateľné chvíle. Prajem pekný víkend.

23.9.2017 11:11 Linda, Bratislava

Dobrý deň Stanka, Srdečne Vám ĎAKUJEM za všetko, za každú správu mailom, či smsku v ktorej ste ma informovali. Neskutočne skvelý prístup, s Integráciou by som sa nebála poslať svoje dieťa :-D a odporúčame Vás všade! Ešte raz ĎAKUJEM za neopísateľnú radosť môjho syna :-)

23.9.2017 11:09 Tristan, Bratislava

Ahoj Slavo, chcel by som Ti veľmi poďakovať za všetko čo si pre nás spravil. Či sme boli vo Vatikáte, Ríme, Neapole, let vládnym špeciálom, na tento týždeň nikdy v živote nezabudnem. Si jeden z najlepších ľudí, akých som spoznal, preto Ti chcem veľmi poďakovať a samozrejme sa chcem poďakovať aj veselej Katke, vtipnému Jurajovi, starostlivej Vierke, zábavnemu Fabiovi, zodpovednej Stanke a všetkým ľudom, kt. podporujú projekty Integrácie. A určite môj najväčší zážitok bol zápas Napoli – Benvento s neuveriteľnou atmosférou a večera s Marekom Hamšíkom, ktorý mi je vzorom vo futbale. Chcel by som sa stať profesionálnym futbalistom ako je Marek. Vďaka vám sa mi splnil môj životný sen už v 10 rokoch. Ďakujem za podpis a možnosť vyhrať originál dres jedného z najlepších futbalistov tejto planéty. Všetko ma to motivovalo do budúceho života, chcel by som ešte viac pomáhať ako to robíš Ty, robiť svet krajším a lepším. Teším sa aj z osobných stretnutí so Števom Tarkovičom, pánom Sopkom, pani Sopkovou, pánom Šothom, pánom Dvorským a ostatnými, kt. tam boli. Bolo to neuveriteľné. Jediné, čo mi chýbalo, tešil som sa, že sa budem môcť rozprávať s Marekom Hamšíkom a mal som preňho pripravenú otázku, ktorú som sa nemohol spýtať. Veľmi sa teším, že sa opäť uvidíme v Trnave na zápase Slovensko – Malta. ĎAKUJEM PEKNE INTEGRÁCIA!!!

23.9.2017 11:08 Samo, Poproč

Každý z nás rád sníva a je šťastný, keď sa mu splnia jeho sny. Mne sa taký jeden veľký sen splnil, keď som sa zúčastnil zájazdu s Projektom Integrácia za Marekom Hamšíkom do Neapola, ktorý som vyhral v zbere sabi viečok. Skúsim Vám v krátkosti tento môj zážitok opísať. Ani neviem, kde mám začať. Tak poďme pekne od začiatku môjho úžasného výletu. Začalo sa to stretnutím na letisku v Bratislave. Nikoho som nepoznal, chvíľami som mal zmiešané pocity, všetci sme sa okolo seba len obzerali, že ktorí asi ideme spolu na ten výlet. Všetko sa ale zmenilo vo chvíli, keď medzi nás prišiel Slavo (Slavomír Krafčák – vedúci zájazdu) a začal nám v krátkosti rozprávať, čo všetko na nás čaká, aký program je pre nás pripravený. Zrazu som sa už nevedel dočkať odletu. Čakanie na odlet nám ešte spríjemnil Otto Weiter, ktorý nás prišiel pozdraviť a daroval nám na cestu balíčky so sladkosťami. Nasledovalo lúčenie s rodičmi a hor sa za dobrodružstvom. Po prvýkrát v živote som letel lietadlom a nie hocijakým, hneď vládnym špeciálom. Bola to paráda. Po pristaní v Ríme na nás už čakala delegácia, ktorá nás srdečne privítala na čele s jeho Excelenciou pánom veľvyslancom pri Svätej stolici Petrom Sopkom s manželkou. Spoločne sme sa presunuli do Vatikánu, kde sme absolvovali niekoľkohodinovú prehliadku Vatikánskych záhrad pre VIP skupinu s odborným výkladom pani Pilátovej z veľvyslanectva. Na druhý deň nás čakala prehliadka večného Ríma turistickým autobusom a návšteva Veľvyslanectva Slovenskej republiky v Ríme, kde sme sa stretli s jeho Excelenciou pánom veľvyslancom Jánom Šothom. V popoludňajších hodinách sme sa vlakom presunuli do Neapola. Tretí deň bol oddychový a keďže nám počasie prialo užili sme si ho kúpaním v mori a hraním plážového futbalu. Všetci sme sa do sýtosti vyšantili. Na ďalší deň bola naplánovaná prehliadka Neapola, ktorú sme si neskutočne užívali, pretože sme boli najväčšou atrakciou pre domácich Talianov práve my. Keďže sme mali na sebe oblečené dresy Mareka Hamšíka každý sa chcel s nami fotiť, aj si nás kamerovali. Dokonca sme zaujali až tak, že o nás písali aj v talianských novinách. Najkrajší zážitok z celého výletu prišiel v nedeľu popoludní, keď sme sa dostali na štadión Sao Paolo a sledovali sme zápas medzi Neapolom a Benevento Calcio. Škoda len, že Marek nedal v zápase gól, ktorým by vyrovnal rekord Diega Maradonu. Hádam sa mu to podarí už čoskoro. Atmosféra na štadióne bola neopísateľná, keď sme povzbudzovali Mareka, pridal sa k nám celý sektor fanúšikov, skoro sme si vykričali hlasivky. Po skvelom zápase, keď Neapol vyhral 6:0, sme absolvovali spoločnú večeru s fenomenálnym futbalistom a skvelým človekom Marekom Hamšíkom. Marek nám poďakoval za to, že sme ho tak fantasticky povzbudzovali a podpísal nám svoje dresy. Po takýchto skvelých spoločne strávených dňoch sme sa plní úžasných zážitkov vracali domov opäť vládnym špeciálom. Bol to pre mňa výlet, na ktorý nikdy nezabudnem. Tak veľa som toho videl a zažil, a ešte k tomu som spoznal úžasných ľudí, ktorí navždy ostanú v mojej pamäti. Verím, že ešte budem mať príležitosť sa s vami stretnúť. Veľké poďakovanie patrí všetkým, ktorí za týmto Projektom Integrácia stoja, ale hlavne Slavovi, Vierke, Katke, Jurajovi, Fabiovi a Stanke, že ste sa o nás tak skvelo počas celého zájazdu starali a dozerali na našu bezpečnosť. Prajem Vám veľa úspechov vo vašej krásnej práci, aby ste mohli naďalej plniť sny ďalším deťom. ĎAKUJEM

23.9.2017 11:06 Filip, Poprad

V prvom rade sa chcem ešte raz poďakovať všetkým, ktorý sa o uskutočnenie tohto skvelého zájazdu akýmkoľvek spôsobom pričinili. Zišla sa skvelá partia ľudí a spolu sme zažili množstvo neopakovateľných chvíľ, či už to bola návšteva Vatikánu alebo obhliadka Ríma. Najväčším zážitkom však pre mňa bol futbalový zápas mužstva SSC Neapol, ako aj večera s Marekom Hamšíkom. Atmosféra ktorá tieto udalosti sprevádzala sa dá slovami opísať len ťažko. Som rád, že som mohol byť súčasťou skupiny ľudí, ktorej to bolo dopriate. Ešte raz ďakujem!

23.9.2017 11:06 Jožko, Bratislava

Moje opísanie výletu v Taliansku Prvý pocit z výletu bol asi taky ze som si myslel ze si to ani nezaslúžim, leteli sme v luxusnom prezidentskom lietadle. Keď sme prišli do Talianska tak lepší pocit sa mi zdá ze som ani nemohol zažiť. Po výlete z Vatikánu som vedel ze na tento výlet nemôžem v živote zabudnúť to co sme zažili už len v Ríme bolo prenadherne. Neapol mi priniesol do života veľa nových veci napríklad ako prežívať radosť z futbalu. V deň keď sme išli za Marekom Hamšíkom som bol taky šťastný ze som vstal o 04:00 a nevedel som zaspať. Na zápase ti vyzeralo ako z veľkej knihy futbalu, stretnutie s Marekom Hamšíkom bolo pre mna asi také ze keď som ho prvýkrát videl ako sedel so svojimi deťmi pri stole tak som vnútorné skolaboval bol som tak šťastný ze sa mi klepali nohy. Potom ako Marek aj so svojimi deťmi odišiel tak Filip (chlapec o barlach) vyjadril svoju vďaku všetkým zato ze mu pomáhali keď nevládal atď. ihneď ako odpovedal som musel ísť na WC a vyšla aj ta slzicka, v deň keď sme sa lúčili tak mi došlo že práve tu som zažil tie všetky najúžasnejšie zážitky svojho života, že som mohol byť s úžasným kolektívom s úžasnými organizátormi, ktorý boli úžasný a keď som prišiel prvý deň po výlete do školy tak som vedel ze toto už nikdy nezazijem preto ĎAKUJEM VŠETKÝM: SLAVOVI, VIERKE, JURAJOVI A KATKE, A BEZPROSTREDNE AJ FABIOVI_, ktorý bol fakt veľmi super v ohľade na zábavu aj bezpečnosť o nás všetkých DAKUJEEEEEEEEEEEEM :D :*